ارتقای سطح فروش یک فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی یکی از پدیده های عصر حاضر است. تجار در قدیم به هیچ وجه مانند امروز نمی توانستند به سرعت خدمات و محصولات خود را برای فروش از این طریق به مشتریان خود معرفی کنند. شما می توانید در هر لحظه که محصول جدیدی را که تولید کردید، آن را سریعاً به مخاطبان خود معرفی کنید.
برای فروش از طریق اینترنت قوانینی وجود دارد که با اجرای صحیح آن ها می توانید فروش اینترنتی خود را بیشتر کنید. در ادامه مطلب به معرفی شیوه هایی می پردازیم که هر چند ساده هستند ولی فروش اینترنتی شما را افزایش می دهند. صفحه فروش اینترنتی خود را تجهیز کنید:
از عنوانی مناسب برای محصول خود استفاده کنید– عنوانی جذاب را انتخاب کنید. عنوان شما باید به گونه ای باشد که کاربر ادامه متن تبلیغات شما را مطالعه کند.
جملات کلیدی – در اولین پاراگراف با تیتر کمی درشت تر از عنوان در چند جمله مهم ترین مزیت که مشتری با خرید محصول شما بدست می آورد را بنویسید بعد از عنوان، این مهمترین بخش صفحه فروش شماست.
بعد از چند خط جملات کلیدی در مورد مزیت های محصول خود عنوان کنید. این جملات باید مهمترین مشکل کاربر با خرید محصول شما را حل کند.
از نظرات مشتریان استفاده کنید – در صورتی که محصول را به مشتریان خود فروخته اید از آن ها بخواهید که نظر خود را در مورد محصول شما بیان کنند. نظرات آن ها را در صفحه فروش خود قرار دهید.
ارائه گارانتی – محصول خود را گارانتی کنید با این کار مشتری با اعتماد به نفس بیشتری از شما خرید خواهد کرد. در گارانتی خود عنوان کنید که مشتری اگر از محصول راضی نباشد می تواند محصول را برگرداند و پول خود را پس بگیرد. شاید همه فروشندگان نتوانند چنین گارانتی را ارائه دهند ولی می توانید با خدمات پس از فروش به آن ها در این زمینه کمک کنید.
اگر می توانید بخشی از پروسه تولید محصول خود را درج کنید– در صورتی که برای شما امکان دارد مراحل تولید محصول خود را به مشتریان نشان دهید. اگر واحد تولیدی دارید تصاویری واقعی از واحد تولیدی خود را در صفحه فروش قرار دهید.
شماره تماس برای پشتیبانی – هیچ محصولی بدون پشتیبانی فایده ای ندارد. بنابر این برای محصول خود خدمات پشتیبانی تعریف کنید و به مشتری این اطمینان را بدهید که بعد از خرید همراه وی هستید و او را پشتیبانی می کنید. برای این کار اطلاعات تماس را در صفحه فروش قرار دهید.
امکان دارد حتی با رعایت موارد بالا باز هم مشتری مردد در خرید باشد. برای این کار شماره تماسی در صفحه فروش قرار دهید و از کاربر بخواهید در صورتی که هنوز در زمینه خدمات و محصولات شما تردید دارد این تردید را با تماس با شما از بین ببرد. وقتی مشتری با شما تماس می گیرد با حوصله تمامی سوالاتش را پاسخ دهید.
اطلاعات کامل در زمینه پرداخت سفارش – سعی کنید سایت شما از انواع روش های پرداخت پشتیبانی کند. مثلا پرداخت درب منزل و یا پرداخت آنلاین و یا واریز به حساب.
اطلاعات کامل ارسال و نحوه ارسال و زمان رسیدن به مشتری را توضیح دهید – به کاربر این آگاهی را بدهید که به چه روشی می تواند محصول را دریافت کند و چقدر زمان میبرد تا محصول بدست مشتری برسد. سعی کنید سریعترین زمان را به مشتری معرفی کنید زیرا مشتری اشتیاق فراوانی برای رسیدن به محصول دارد. در صورتی که خدمات شما فروش خدمات الکترونیکی است کاری کنید که کاربر پس از پرداخت آنلاین سریعاً به خدمات شما دسترسی داشته باشد.
امکان سفارش تلفنی را ممکن کنید – شاید شما دوست داشته باشید که تمامی خرید های مشتریان شما از طریق سایت باشد ولی این نکته را باید توجه داشته باشید که ممکن است مشتری شما دانش زیادی از سفارش آنلاین نداشته باشد. به همین دلیل برای این طیف افراد امکان سفارش تلفنی را فعال کنید.
 
به اشتراک بگذارید