آینده تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیکی عمدتا درباره انجام و اجرا است. اگر مسیرها درست انتخاب کنید باقی مراحل را نیز درست انجام خواهید داد و برای ساختن سایتتان ترافیک و زمان کافی بگذارید. اما برای هرکسی که در بازی تجارت الکترونیکی شما درگیر می شود ، محیطی وجود دارد که به طور مداوم با پیشرفت تکنولوژی آن نیز تغییر پیدا می کند و به روز رسانی می شود. شرکت ها برای بردن سهم بیشتری از مبلغ کل با یکدیگر مبارزه می کنند . آینده تجارت الکترونیک نامشخص است ، اما بعضی از چیزها ثابت باقی می مانند. زمان انتقال افزایش می یابد ، خدماتی که به مشتری ارائه می شوند بتر خواهد شد و انتخاب محصول همیشه بزرگتر خواهد شد. اما آینده خرید اینترنتی طبق دیدگاه مشتری ها چگونه خواهد بود؟ و در تجارت خود چه روشی را باید اجرا کنید تا در طول زمان همیشه بالای منحنی باقی بمانید و از بقیه برتر باشید؟

 

 

شخصی سازی تجارت الکترونیک و تجربه

اکنون تقریبا رشد تمام خرده فروشی ها در ایالات متحده آمریکا توسط تجارت الکترونیک اداره می شود و این بنظر می رسد که در آینده نیز همینطور باشد زیرا بیش تر افراد بیش تر پولهایشان را در خرید اینترنتی خرج می کنند. همانطور که به تدریج ایمن کردن مشتری ها در برابر زمینه رقابت به طور فزاینده ای سخت می شود ، شخصی سازی بهتر تجارت الکترونیک و تجربه بهتر مشتری تنها هدف نهایی تجارت الکترونیک در آینده است. مشتری ها در نهایت با آن پیشنهادات به دام می افتند و اکثر خرده فروشان تجارت الکترونیک در حال حاضر برای شخصی کردن چیزها و انعطاف پزیرتر بودن در وب تلاش می کنند.

 

 

هواپیماهای تحویل بدون سرنشین تجارت الکترونیک

شاید یکی از هیجان انگیزترین پیشرفت ها در تجارت الکترونیک این است که در حال حاضر تحویل هواپیماهای بدون سرنشین ر ا آزمایش می کنیم. هواپیماهای بدون سرنشین در زمان آینده به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند بسته های خود را با زمان 60 و یا حتی 30 دقیقه از لحظه سفارش  بهتر و سریع تر و با نظم قابل قبول تحویل دهند. این هواپیماها از مراکز توزیع فرستاده می شوند و مستقیما به آدرس های تحویل ارائه شده با هزینه ی پایین تر و بدون تدارکات نسبت به الان سفر می کنند.

در حال حاضر از میان بقیه آمازون در تجارت خود برای به واقعیت تبدیل کردن این موضوع بطور جدی نزدیک است و بنظر می رسد که بقیه نیز به زودی به دنبال آن می روند.

 

 

سازماندهی تجارت الکترونیک و مدل های پرداخت ماهیانه

بنظر می رسد که سازماندهی تجارت الکترونیک و مدل های پرداخت ماهیانه بخش عمده ای از فروش اینترنتی آینده را تشکیل خواهد داد. افراد نمی خواهند که محصولات کلی را از شما بخرند چون که آمازون ارزان تر و سریع تر است. اما می خواهند محصولات خاص ، محصولات منطبق بر شیوه زندگی و بسته های تجارت الکترونیک را از شما بخرند اگر دانش و تخصص محصولاتتان در مجموع لذت بخش تر باشد و تجربه ای خوب برای آنها به ارمغان آورد. درباره اطلاعات موجود در سایت های Graze.com و Flavourly.com بیندیشید.

 

 

پیگیری فروشگا ه ها

مرزهای بین تجارت الکترونیکی و تجارت فیزیکی به طور مثال فروشگاه خرده فروشی با گذشت زمان قطعیت آن ها کم تر می شود و شرکت ها در حال حاضر  به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند پیگیری اینترنتی و اطلاعات مشتری ها را با تجربه دنیای واقعی پیوند دهند. این همچنین ایده سفارش سازی بیش تر تجربه خرید را کامل می کند و به خرده فروشان این اجازه را می دهد تا از اطلاعات اینترنتی موجود برای شخصی سازی کل روابطشان چه اینترنتی چه غیر اینترنتی استفاده کنند.

 

 

فروشگا های پاپ آپ

مشتری ها در حال حاضر به روش های جدید و جایگزین روش های قبلی خرید می کنند. «نمایشگاه» و « اتاق نشینمن»  جاهایی هستند که مشتری ها یک خرید محلی را می بینند و سپس برای یک قیمت ارزان تر و یا بلعکس خرید می کنند و چالش های جدیدی برای خرده فروشان ارائه می دهند و بین فاصله اینترنتی و غیر اینترنتی پل ارتباطی برقرار می کنند. مثل یک فروشگاه آنلاین شما نیز ویژگی های اتاق نشینمن را ازدست می دهید چون که هر فروشی که در محیط خرده فروشی فیزیکی بدون تحقیق در سایت شما انجام می شود در مورد شما و تجارتتان اطلاعاتی به دست نخواهد آورد.

همچنین ممکن است طراحی فروشگاه تجارت الکترونیکی شما را انتخاب کرده باشد. فروشگاه های پاپ آپ می تواند به سوال مورد نظر پاسخ دهد و یک روش کم هزینه برای جذب مشتریان و طرفداران جدید برای مدت طولانی ارائه دهد. فروشگا های پاپ آپ به مشتریان خود این فرصت را می دهد تا نام تجاری شما به یک روش فیزیکی ارتباط برقرار کنند  . در حالی که به شما کمک می کند تا به گوشه های بازار خود دست یابید که در غیر این صورت از طریق کانال های اینترنتی شما امکان پذیر نیست.

آینده تجارت الکترونیک البته هنوز واضح نیست. اما هر صاحب تجارت الکترونیک محتاط باید آنچه که تحلیلگران در مورد هدایت صنعت آینده آنها می گویند را بررسی کند. بنابراین آنها اینگونه می توانند از سرمایه گذاری بر این فرصت های جدید مطمئن باشند و بدانند که رشد می کنند. در حال حاضر تجارت الکترونیک از مزایای قابل توجهی نسبت به انواع دیگر تجارت لذت می برد به این معنا که هزاران برنامه با کیفیت بالا وجود دارد که همه آن ها به راحتی یکدیگر را کامل کرده اند که بنابراین حتی عاملان بودجه های کم نیز می توانند به سرعت تمام پروسه را به طور خودکار بسازند.

تکنولوژی ها نیز  به لطف رقابتی قوی در صنعت به سرعت تغییر می یابند و پیشرفت می کنند. مرحله دیگر تجارت الکترونیک برای یافتن بهینه مطلق ، کاربرد سیستم آل و اجرای الگوریتم های تکاملی است. در هر صورت همه چیز ریاضی است چه روند فروش شما را بهینه سازد و یا طراحی بالاترین تحویل را برای وب سایت شما از نظر آماری انتخاب کند. با توسعه سیستم هایی که از این الگوریتم ها استفاده می کنند  و به طور موثر مورد آزمایش قرار می گیرند و بهینه سازی شده اند و در حلقه تکرار می شوند ، هرچقدر این تکنولوژی توسعه یابد ، تجارت الکترونیک نیز پیچیده تر می شود.

نتیجه برای کسانی که تجارت الکترونیک را اجرا می کنند پذیرش این روندها تا جایی است که قابل اجرا باشند. جایی که عاملان اصلی می روند ، خرده فروشان کوچکتر نیز ادامه می دهند و این به مدت طولانی نخواهد بود. قبل از اینکه ازدیاد سیستم هایی که توسط آل هدایت می شوند قابلیت های صنعت تجارت الکترونیک را حتی بعدا افزایش دهد.

 

 

سنجش تمام دستگاه ها

همه وقتی که از شما خرید می کنند فقط به یک دستگاه متصل نمی شوند. در حقیقت ، بیش تر افراد قبل از رسیدن به مرحله پرداخت بین دستگاه ها حرکت می کنند ، از وب به موبایل به برنامه. سنجش تحلیل ها در دستگاه ها هنوز در دوران مقدماتی هستند اما به تدریج  یک زمینه مورد علاقه برای آن ها و مهم در فروشگاه های اینترنتی می شوند. وقتی که پیگیری کاربرد چندین دستگاه پیچیده تر می شود ، روندهای آزمایش ، پیچیدن و بهینه سازی تجربه کاربر هنوز می تواند در حالت حرکت قرار گیرد.

این حتی ارزش بیش تری را برای خرده فروشان تجارت الکترونیک از طریق ارائه بینش بیش تر و با جزئیات بر چگونگی پاسخ افراد مشابه به پیشنهادات آنها در برابر سیستم عامل  باز خواهد کرد.

 


مدل سازی ارجاع تجارت الکترونیک

مدل سازی ارجاع  مبنایی را ارائه می دهد که طبق آن درآمد و پیشرفت کیفیت را محاسبه می کنند و در نتیجه روش بازاریابی شما را برای ارائه نتایج بهینه مناسب می سازد. ارزش دادن به چیزی که مربوط به حیطه کار شماست مهم است چون که امکان محاسبه بازده شما را فراهم می کند. مدل سازی ارجاع بهترین فعالیت هایی که شما باید به آن ارزش بدهید را بررسی می کند.

بنابراین شما می توانید بر هزینه های بازاریابیتان و منابعی تمرکز کنید که بازدهی بیشتر را پیشنهاد می کنند. مثلا بگویید که یک مرحله دو قسمتی دارید که بوسیله آن برای یک ایمیل و یا حراجی ثبت نام می کنید. هر دو عنصر در اینجا یک ارزش دارند. هم در حراجی ارزش وجود دارد و هم در رهبری روشی که بر اساس آن ممکن است روزی از شما خرید کنند ( یا ممکن است بر اساس داده هایتان چندین بار از شما خرید کنند). با اختصاص ارزش به هر یکی از این فعالیت ها به طور موثر ، بازاریابان بینش پیچیده تری را در مورد چگونگی هدایت تلاش هایشان به ارمغان خواهند آورد.

 

به اشتراک بگذارید