آیا وب سایت شما به تصاویر رنگی احتیاج دارد

اگر طراح یا عکاس نباشید ، شاید به خاطرتان هم خطور نکند که در مورد عکس و تصاویر در وب سایت تان تصمیم گیری کنید که آیا باید سیاه و سفید باشند یا رنگی. در گذشته ، وقتی اسناد را چاپ می کردیم ، به دلیل هزینه های چاپ مجبور می شدیم چنین انتخاب هایی را انجام دهیم. اما با وب ، هزینه های چاپ حذف می شوند و تصاویر همه به صورت رنگی است.

 

 

 

 

بیشتر ما حتی تصور نمی کنیم که آیا این تصویر در سیاه و سفید یا ماسه سنگی بهتر است مگر اینکه بخواهیم "هنری" فکر کنیم.با این حال ، تحقیقات جدید نشان می دهد که ما واقعا باید در مورد استفاده از تصاویر به روشی استراتژیک تر فکر کنیم. مطالعه دانشگاه ایالتی اوهایو نشان می دهد که ما به روش های مختلفی به عکس های رنگی یا سیاه و سفید واکنش نشان می دهیم.

 

کدام را نیاز دارید : نکات ریز عکس یا کلیاتش؟

هنگامی که ما یک تصویر رنگی را می بینیم ، توجه ما به جزئیات جلب می شود و تفاوت ها را خیلی راحت تر متوجه می شویم. اما وقتی با یک تصویر سیاه و سفید روبرو می شویم ، بیشتر روی "تصویر بزرگتر" تمرکز می کنیم. این پیامدها برای هرکسی که دارای وب سایت است ، اهمیت دارد. به عنوان مثال ممکن است شما فروش آنلاین داشته باشید. ممکن است محصولاتی برای فروش داشته باشید که تفاوت بین ویژگیهای مختلف ارائه شده آن ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در این صورت یک تصویر رنگی معنا پیدا می کند. اما اگر نمی خواهید مردم تفاوتهای بین محصولات را بررسی کنند ، چه می کنید؟ چه می شود اگر فقط بخواهید آنها فقط "تصویر بزرگ" را ببینند؟ در چنین مواردی ، یک تصویر رنگی علیه شما کار می کند. این دقیقا زمانی است که شما به تصویر سیاه و سفید یا خاکستری احتیاج دارید.

 

مشاغل خدماتی

برای مشاغل خدماتی که تصاویرسازی اغلب مشکل است ، ممکن است که تصاویر سیاه و سفید مناسب تر باشند. اگر تصاویر رنگی دارید ، تصاویر به مردم کمک می کند تا به بررسی جزئیات در تصاویر متمرکز شوند تا نمای بهتری درباره خدمات بدست آورند. به عنوان مثال ، تصور کنید که یک وکیل ارائه دهنده خدمات نوشتن وصیت نامه هستید. اگر تصویری رنگی دارید ، مردم روی جزئیات تصویر متمرکز خواهند شد. اینگونه به طور بالقوه آنها را از آنچه می خواهید در نظر بگیرند ، منحرف می کنید. اما با یک تصویر سیاه و سفید ، آنها روی تصویر بزرگتر و نوع خدمتی که ارائه می دهید تمرکز خواهند کرد.

پس استفاده از تصاویر در وب سایت شما ، به ویژه هنگامی که می خواهید چیزی را بفروشید ، فقط انتخاب موضوع عکس به تنهایی چیز مناسبی نیست. شما همچنین باید در نظر بگیرید که آیا می خواهید تصویر به صورت رنگی باشد یا اینکه می خواهید ذهن بازدید کننده خود را به "تصویر بزرگتر" معطوف کنید.

به اشتراک بگذارید