آیا seo به معنای رشد بازاریابی و فروش است؟ بخش اول

"من به خدمات سئو نیاز دارم." این جمله ای است که توسط کسب و کارهای بی شماری ساخته شده است که هدف آن رشد نام تجاری آنهاست و به اهداف  آن بالا  بردن درآمد فروش است. اما SEO واقعا به چه چیزی نیاز دارد؟

به دلایلی نام "SEO" اغلب در معنای اشتباه بکار برده میشود.

 

 

 

حقیقت درباره SEO

اول از همه،  سئو (حداقل زمانی که به طور حرفه ای انجام می شود) بسیار موثر است، اما به عنوان یک سرویس مستقل، نقش کوچکی در رشد کسب و کار شما بازی خواهد کرد.

بهینه سازی موتور جستجو شامل تعدادی از تاکتیک هایی است که برای همکاری با یکدیگر طراحی شده تا صفحات وب را برای کلمات کلیدی مختلف و شرایط جستجو رتبه بندی می کنند.

این بدان معنی است که کسب و کار شما می تواند از صفحه 12 در نتایج جستجوی گوگل به بالای صفحه اول برای برود. اما این بدان معنی نیست که افراد در سایت شما فعال هستند .

SEO یکی از خدمات بسیاری است تا کسب و کارها به اهداف با درآمد بالا دست یابند. رشد نتیجه مجموعه ای از ابزارها و استراتژی های طراحی شده برای همکاری برای دستیابی به یک هدف خاص است و SEO یکی از آنهاست.

در واقع ترافیک طبیعی می تواند حجم تبدیل بالا را به ارمغان بیاورد، اما شبکه های اجتماعی، تبلیغ های وسیع و بازاریابی استراتژیک هم اینکار را میکنند.

در نظر داشته باشید که داشتن ترافیک به خودی خود فقط یک قسمت از رشد است.

ترافیک از کانال های مناسب به همان اندازه امکان پذیر است که آگهی های تبلیغاتی ، و برای بسیاری از کسب و کارها، SEO بالاترین میزان دسترسی را ایجاد می کند.

 

 

به اشتراک بگذارید