آفشور و برون سپاری چه هستند و چه تفاوتی دارند؟ بخش سوم

در بخش قبلی مقاله گفتیم که:

برون سپاری  یا اوت سورس به کلمه کلیدی در دنیای کسب و کار برای سال ها تبدیل شده است، و به ویژه ویژگی های خوب و بد آن برای شرکت ها و کشورها و مقایسه با Offshoring در بسیاری از موارد مورد بحث است. اما برخی تفاوت های مهم بین این دو وجود دارد. این مقاله تفاوت های کلیدی در درک این دو در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

در ادامه به توضیح دلایل کلیدی ای که ، کسب و کاری این روش را انتخاب می کند میپردازیم:

 

هزینه

اغلب بزرگترین دلیل این است کالاها یا خدماتی را در یک کشور بسیار ارزان تر ارائه دهد. این که قطعات خودروی تولید شده در تایلند یا خدمات فناوری اطلاعات از هند ارائه شده است، در صرفه جویی در هزینه برای یک شرکت در ایالات متحده، قابل توجه است.

 

 مالیات و تعرفه

سیاری از تصمیمات در مورد offshoring برای تمایل به کم شدن مالیات و یا نرخ تعرفه در برخی از کشورها است. نقض قوانین مالیاتی و تعرفه ها در بسیاری از کشورها وجود دارد که می تواند شرکت ها را قادر به پس انداز بزرگ و واردات نسبتا ارزان کند.

 

 

کنترل

یکی از دلایل اصلی که شرکت خارج از کشور را انتخاب می کند (در مقایسه با برون سپاری) این است که آنها نمی خواهند کنترل بخش تولید خود (یا خدمات تجاری داخلی) را به یک شخص ثالث بدهند. برخی از ورودی های تولید بسیار حساس و وابسته به زمان هستند و اگر یک تامین کننده دقیقا همانطور که انتظار می رفت، تحقق نپذیرد، این امر می تواند فاجعه آمیز باشد. در این شرایط یک شرکت ممکن است انتقال آن به خارج از کشور را انتخاب کند و در نهایت کنترل و مسئولیت کامل خود را حفظ کند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید