7 چیزی که باید در یک سازنده وب سایت دنبال کنید بخش اول

سازندگان وب سایت دارایی ها و ابزارهای عالی هستند. اگر تصمیم گرفتید که از آن استفاده کنید ، امیدواریم که آن را دوست داشته باشید. اگر شما در حال بحث در مورد کدام سازنده وب سایت هستید ، این پست هفت ویژگی مختلف را در هنگام انتخاب پلت فرم مناسب برای پروژه  ارایه می کند. این که آیا آن را برای یک وب سایت شرکت ، وبلاگ ، صفحه فرود ، فروشگاه تجارت الکترونیک و یا نمونه کارها ، یک سازنده وب سایت می تواند یک دارایی عالی برای کسانی از شما با چندین مشتری باشد ، زیرا شما مجبور نیستید طرح های خود ، دسترسی به پایان دسترسی و میزبانی تنظیمات از ابتدا در هر زمان را تنظیم کنید

 

 

1. سهولت استفاده

نخستین چیزی که هنگام استفاده از سازندگان وب سایت مهم است ، سهولت استفاده بر اساس میزان راحتی و سطح مهارت است. اگر شما دارای پس زمینه در برنامه نویسی هستید و می خواهید سفارشی سازی کنید ، بهتر است از WordPress و خرید یک قالب قابل تنظیم استفاده کنید. توجه داشته باشید که قالب ها نیز در سهولت استفاده متفاوت هستند. این یک عمل استاندارد برای بسیاری است که با رابط های کشیدن و رها کردن مانند چارچوب راه اندازی DesignModo و اسلایدها می آیند.

البته ، دیگر سازندگان وب سایت برای سهولت استفاده طراحی شده اند. Squarespace یک پلت فرم عالی برای افرادی است که تجربه ایجاد وب سایت ندارند. به علاوه ، Weebly ممکن است از قابلیت های پیچیده تر و یا گزینه های سفارشی سازی پشتیبانی نکند ، اما کار ساده ای است. من اغلب به دوستان و مشتریان توصیه می کنم که یک پلت فرم سازنده وب سایت را با منحنی یادگیری کم می خواهند. سهولت استفاده نیز مربوط به ویژگیها است. برای عادلانه بودن ، تقریبا تمام سیستم عامل های سازنده وب سایت مستقل به اندازه کافی آسان برای استفاده هستند. با این حال ، سازندگان وب که با برنامه میزبانی شما ، مانند GoDaddy Website Builder می آیند ، ممکن است انتخاب خوبی باشند ، اما من از آنها دور هستم. آنها معمولا ویژگی های خاصی ندارند. این می تواند برای یک سازنده سایت تازه کار برای طراحی مورد نظر سخت باشد.

 

2. پلت فرم غنی در ویژگی ها

ویژگی های بیشتر یک سازنده وب سایت باید ارائه دهد ، ساده تر سفارشی سازی سایت ها خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر شما با چندین مشتری کار می کنید ، پلت فرم Duda یک بازی بخصوص برای آژانس ها و فروشگاه های بزرگ است. مجموعه ابزارهای همکاری (از جمله به اشتراک گذاری دارایی ، داشبورد تیم ، وظایف وظایف و پیشنهادات و نظرات در سایت ها قبل از راه اندازی) فوق العاده هستند ، زیرا آنها به تیم ها کمک می کنند و بهره وری خروجی را به حداکثر می رسانند. Duda همچنین اجازه می دهد سفارشی بدون درز ، با شخصی سازی پویای محتوا و ایجاد یک برنامه ی پیشرفته وب یکبار کلیک کنید. این یک پلت فرم کامل برای مترجمان آزاد و سازمان ها برای ارائه ارزش برای مشتریان SMB در حالی که عملیات مقیاس. وردپرس یکی دیگر از رقبا است؛ زیرا اندازه پلاگین ها در پلتفرم است ، اما با در نظر گرفتن اختلافاتی که تم ها و پلاگین ها ایجاد می شود و سرمایه گذاری زمان لازم برای ایجاد هر محیط کاری از سطح زمین می تواند نادیده گرفته شود. این می تواند یک عالمه بزرگ باشد اما یک سردرد بزرگ نیز باشد.

سازنده های وب سایت تخصصی

سیستم های مختلف نیز دارای سایز های ویژه هستند. Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیک بی نظیر است. آنها تعداد زیادی از ویژگی های که به طور خاص برای صاحبان فروشگاه آنلاین طراحی شده است. Leadpages ویژگی های مختلفی ندارد ، اما منحصرا در طراحی صفحه فرود و کمپین های بازاریابی مرتبط با آن ، مانند ClickFunnels، تمرکز می کند. توجه داشته باشید به نوع وب سایت که می خواهید ایجاد کنید و ببینید آیا می توانید یک وبسایت را پیدا کنید که به طور خاص به آن نیازها نظیر Shopify پیدا کند. در غیر این صورت ، به یک پلت فرم مانند Duda نگاه کنید ، که به شما امکان کنترل زیادی بر ابزارهایی که شما از آنها استفاده می کنید - به خصوص به عنوان یک تیم - برای کمک به گرفتن وب سایت مناسب و نتایج مناسب می باشد.

 

3. الگوهای خوب نگاه کنید

من می توانم در مورد اهمیت طراحی تصویری با کیفیت در تمام طول روز صحبت کنم. وب سایت هایی که زیباتر عمل می کنند بهتر عمل می کنند. چندین بار مطالعه شده است. اگر با طراحی وب کمی ناراحت یا بی تجربه باشید ، وقت و تلاش خود را صرف تلاش برای ایجاد وب سایت خود کنید ، اگر شما با یک قالب به خوبی طراحی شده شروع به صرفه جویی کنید. Squarespace برای قالب های طراحی شده با کیفیت شناخته شده است. اگر چه انتخاب آنها بزرگ نیست ، تمام قالب ها کاملا زیبا هستند. هنگامی که به وردپرس می آید ، بسیاری از قالب های رایگان و حق بیمه وجود دارد ، هرچند ممکن است بدون هیچ زحمتی برای پیدا کردن آن درست باشد. Wix یکی دیگر از سازندگان وب سایت است که با قالب های فراوانی که دوست دارند ، می آید. کتابخانه بسیار زیاد است و گزینه ها نیز به خوبی طراحی شده اند. سپس Ionos وجود دارد ، که انتخاب زیادی با کیفیت طراحی در درجه های مختلف دارد. برخی از قالب ها خیره کننده هستند ، در حالی که دیگران مرا گیج می کنند. یونس یک گزینه زمین میانی است.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید