7 نشانه که شما نیاز به تعویض نرم افزار فروشگاه ساز خود دارید

7 نشانه که شما نیاز به یک سایت فروش آنلاین جدید نیاز دارید

اگر نرم افزار فروشگاه ساز شما عملکرد ضعیفی داشته باشد می تواند به فروش آنلاین شما آسیب برساند. ظاهرا ، قابلیت استفاده و ویژگی های فروشگاه آنلاین باید اعتماد و حرفه ای بودن را بیان کند. چگونگی ظاهر فروشگاه شما و کار آن نشانگر ایمنی و اعتبار آن است. لحظه ای که مشتریان وارد وب سایت شما می شوند باید در انجام خرید از شما احساس خوبی داشته باشند. اگر فروشگاه اینترنتی شما هر کدام از هفت نشانه زیر را تجربه کرده باشد ممکن است زمان آن رسیده باشد که تغییرات کلی در آن ایجاد کنید.

 

1. سایت شما کند است

مشتریان از وب سایت های با سرعت لود پایین متنفر هستند این یک اصل همیشگی بوده است. دو مورد از گزارش های اغلب ذکر شده در مورد چگونگی زمان بارگذاری سایت در سال 2009 است.

 در مورد اول ، در ژوئن 2009 ، گوگل نتایج تستی را منتشر کرد که در آن زمان بارگذاری صفحات جستجو شده را کاهش داد. فقط یک تفاوت 400 میلی ثانیه موجب شد جستجوها 0.44 درصد کمتر انجام شود. یک مطالعه دیگر در  2009 از Akamai اظهار داشت که خریداران آنلاین انتظار دارند که یک وب سایت در عرض دو ثانیه بارگیری شود ، و چیزی حدود 40 درصد از خریداران اگر بارگیری بیش از حد طول بکشد. به راحتی وب سایت را ترک می کنند.

مشتریان در چند سال گذشته صبورتر نشده اند. در ژوئیه 2016 ، گوگل گزارشی در مورد ایجاد تجربیات بهتر با تلفن همراه منتشر کرد.

علاوه بر این ، در وبسایت دنیای تفکر با گوگل ، دانیل و پت مینان نوشتند: «سایتهای موبایل از سایتهای دسکتاپ در معیارهای کلیدی مانند متوسط زمان بارگیری سایت ، صفحات در هر بازدید و میزان بازدهی ، عقب مانده اند. به ویژه برای فروشگاه های اینترنتی ، این می تواند گران تمام شود ، زیرا 30 درصد از خرید های آنلاین در تلفن های همراه اتفاق می افتد. میانگین سایت های خرده فروشی ایالات متحده در ماه ژوئیه 2016 در 6.9 ثانیه در تلفن همراه بارگذاری شده اند ، اما طبق آخرین اطلاعات ، 40 درصد از مصرف کنندگان صفحاتی را که برای بارگیری بیش از سه ثانیه طول می کشد ، ترک خواهند کرد. و 79 درصد از خریداران که ازعملکرد سایت ناراضی هستند ، احتمالا کمتر از همان سایت خریداری می شوند.

اگر سایت شما کند است زمانش رسیده که برای یک سایت جدید یا حداقل بهبود آن اقدام کنید.

 

2. سایت شما قابل دسترسی برای همه جامعه نیست

دسترسی به فروشگاه های اینترنتی ضروری است. این غیر قابل قبول است که به طور آگاهانه خریداران نابینا و معلول را حذف کنند. بنابراین اگر سایت شما در دسترس نباشد ، به تغییر نیاز دارید. و اگر انجام کار درست برای انگیزه کافی نیست ، ممکن است از شما شکایت کنند. از سال 2015 ، موارد متعددی از کسب و کارهای آنلاین مورد شکایت قرار گرفته است زیرا امکاناتی را برای افراد معلول فراهم نمی کنند. وزارت دادگستری ایالات متحده درباره آن میگوید: امروزه اینترنت ، به ویژه سایت های اینترنتی ، نقش مهمی در زندگی روزمره شخصی ، حرفه ای و تجاری بسیاری از آمریکایی ها دارد. به طور فزاینده ، نهادهای خصوصی ازهر نوع  ازطریق وب سایت هایی که به عنوان محل تسهیلات عمومی تحت عنوان III قانون ADA [آمریکایی های دارای معلولیت] عمل می کنند ، کالاها و خدمات عمومی ارائه می دهند. با این حال ، بسیاری از وب سایت های تسهیلات عمومی ، با توجه به موانع ایجاد شده توسط وب سایت های طراحی شده بدون ویژگی های دسترسی ، توسط افرادی که دارای معلولیت هستند استفاده می شود.

 

3. شرایط نگهداری سایت شما سخت است.

اگر تغییر صفحه ٬ بنر صفحه یا به روز رسانی اطلاعات مربوط به محصول در سایت شما نیاز به یک دولوپر داشته باشد یا دشوار باشد ، ممکن است به یک وب سایت جدید نیاز داشته باشید.

نرم افزارهای فروشگاه ساز دارای بسیاری از امکانات هستند ، کمترین آنها مدیریت محتوا است - چه این محتوای اطلاعات محصول باشد ، چه یک صفحه اطلاعات و یا یک پست وبلاگ. کسب و کار شما باید قادر به تغییر سریع باشد.

 

4. پایه کد شما تاریخ مصرف گذشته است

در عصر طلایی توسعه وب تقریبا هر روز قابلیت های جدید ، API های جدید ، چارچوب های جدید یا کتابخانه های جدید  وجود دارد که به سختی می توان با آن همراه شد. متاسفانه ، عقب ماندگی نه تنها از دست دادن ویژگی ها یا عملکرد است بلکه کدهای تاریخ گذشته اغلب کد های آسیب پذیرند.

به عنوان مثال، یک مقاله در دانشگاه شمال شرقی (PDF) به نام "شما به من وابسته نیستید: تجزیه و تحلیل استفاده از کتابخانه های جاوا اسکریپت قدیمی در وب" را در نظر بگیرید ، که در فوریه 2017 منتشر شد. به گفته نویسندگان این مقاله ، "توسعه دهندگان وب به طور معمول بر روی کتابخانه های جاوا اسکریپت های دیگر مانند jQuery به منظور افزایش عملکرد سایت های خود متکی هستند. با این حال ، اگر به درستی نگهداری نشوند ، چنین وابستگی ها می توانند به یک سایت آسیب  برساند. "

علاوه بر این ، محققان بیش از 130،000 وب سایت را آزمایش کردند و دریافتند که 37 درصد (حدود 48000 وبسایت) حداقل از یک library جاوا اسکریپت با آسیب شناسی شناخته شده استفاده می کنند. فروشگاه های آنلاین نیاز به نگهداری منظم برای اطمینان استفاده از کدهای امن دارند. اگر سایت شما یک پایگاه کد قدیمی داشته باشد ، به یک سایت جدید نیاز دارید.

 

5. هدایت کردن سایت شما دشوار است

فروشگاه آنلاین شما باید برای استفاده آسان باشد. شما نیاز به یک ابزار جستجوی کاربردی دارید که نتایج مربوطه را در کمترین زمان نشان دهد. احتمالا به دسته بندی های محصول نیاز دارید که مشتریان می توانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و نیاز به هدایت لایه ای و چهره ای برای کمک به مرتب کردن وبسایت دارید. مشتریان همیشه به شما نمی گویند که هدایت شدن در سایت شما بد است و فقط  وبسایتتان را ترک خواهند کرد. اگر نرخ تبدیل یا زمان ماندن کاربر در فروشگاه آنلاین شما آمار ضعیفی باشد ، می تواند یک مشکل در هدایت -navigation- باشد. (هدایت به معنای انتقال کاربر از صفحه ای به صفحه دیگر است. در واقع فروشگاه باید بتواند کاربر را به صفحه مورد نظرش هدایت کند. حال انکه این هدایت با جستجو باشد یا با کلیک بر روی تصویر کالا.)

7 نشانه که شما نیاز به تعویض نرم افزار فروشگاه ساز خود دارید

هدایت سایت فروش آنلاین خوب ، مانند آنچه که در Beardbrand.com پیدا می کنید ، باید آسان باشد و به راحتی قابل استفاده باشد.

 

6. گسترش سایت شما دشوار است

باید پلت فرم فروشگاه آنلاین خود را با سرویس های شخص ثالث همسو سازید. اگر می خواهید شروع به استفاده از مجموعه بزرگ  و جدید نرم افزار پردازش کنید باید بتوانید از طریق یک رابط برنامه نویسی (API) به آن دسترسی داشته باشید. اگر سایت یا پلت فرم شما نمیتواند ، شما در معرض یک عیب رقابتی بزرگ قرار دارید. وب سایت شما باید به راحتی گسترش یابد و ادغام شود. اگر اینطور نیست ، ممکن است به یک سایت جدید نیاز داشته باشید.

 

7. شما به تازگی 1 میلیون دلار فروش داشته اید

پلت فرم فروش آنلاینی که اولین فروش 1 میلیون دلاری خود را در فروش آنلاین به دست آورده ممکن است بهترین انتخاب شما برای کسب 10 میلیون دلار نباشد. در تجارت الكترونیكی ، فروشگاههای آنلاین با فروش سالانه بین حدود 1 میلیون دلار تا 25 میلیون دلار به عنوان «بازار متوسط» محسوب می شوند. خرده فروشان آنلاین در بازار متوسط اغلب چالش های متفاوتی را در مقایسه با فروشندگان بزرگتر یا کوچکتر دارند. بنابراین ممکن است به یک پلت فروشگاه اینترنتی دیگری نیاز داشته باشید.

به دنبال یک راه حل باشید ، که ممکن است ترکیبی از ابزارهای نرم افزاری باشد ، که به شما کمک می کند تا فرآیندهای خودکار را کنترل کنید.

به عنوان مثال ، هنگامی که کسب و کار شما در طی روز ده سفارش داشت، ساده بود که به کلاهبرداری ها توجه و رسیدگی شود. ولی وقتی 1000 سفارش در روز دارید، ممکن است لازم باشد که پیشگیری از تقلب در سایت شما یکپارچه شود. به طور مشابه ، زمانی که شما 100 محصول را فروختید ، می توانید به صورت دستی فروش کالا و توصیه های محصول را انجام دهید. اما با 10،000 محصول ، شما به خودکار سازی فرایند ها احتیاج خواهید داشت. وقتی کسب و کار شما رشد می کند ، سایت شما نیز باید تکامل یابد.

 

 

به اشتراک بگذارید