6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

وبسایتUpperdog با برخی از ایده های تازه و جدید طراحی دیجیتال که در سال 2018 قرار است مهمان صفحه نمایش شما شوند را آورده است.

در اینجا لیستی از شش ترند طراحی دیجیتال که امسال باید به آن توجه داشته باشید میبینیم.

 

 

 

رنگ های روشن و جسورانه

طراحان گرافیک در حال حاضر شجاعت خود را بیشتر نشان می دهند. رنگ های واضح و متفاوت می توانند یک ویژگی مهم طراحی در سال 2018 باشند. با قابلیت های جدید SVG در فرمت های فونت OpenType، فونت های رنگی در ایمیل های بازاریابی در حال حاضر محبوب هستند.

6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

 

الهام از دهه 90 میلادی

ممکن است مد های لباس الهام گرفته از دهه 90 را در فروشگاه های آنلاین دیده باشید. مد و تصاویر دهه 90 در سال 2018 رواج عظیمی خواهند داشت. برای توصیف آن طراحی وب با رنگ های روشن در پس زمینه های تاریک و طرح های 90 را به تصویر بکشید.

6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

 

کمترین نشانی از جنسیت زدگی

برند های بیشتری به این نتیجه رسیده اند که تصاویر آنها قدیمی شده است. یونیلور کشف کرده است که زنان دیگر تمایلی به تبلیغاتی با تصاویر زنان خانه دار ندارند.

اداره استانداردهای تبلیغاتی همچنین قصد دارد قوانین جدیدی را درباره هنجارهای جنسیتی منتشر کند. انتظار می رود برخی ایده های تازه در مورد چگونگی ارائه جنسیت در آگهی های امسال ببینیم.

6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

 

رنگ بنفش

طبق گفته موسسه رنگ Pantone Color، رنگ سال 2018 بنفش ویولتی است. این رنگ زیبا را میتوانیم در کمپین های ایمیل جدید استفاده کنیم.

6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

 

طراحی وب سایت متفاوت

اگرچه ما یک تصویر بزرگ را در صفحه اصلی دوست داریم، در سال 2018 تغییری در طرحهای وب صفحه ای و تقسیم آن به صفحات دیگر ایجاد خواهد شد. طراحی صفحات برای ایجاد اهمیت برابر به صورت بصری در صفحات فرود یا صفحه اصلی شما ازین موارد است.

6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

 

طراحی آرامش بخش

2016 سالی پر از هیجان سیاسی بود. در سال 2017، هنوز در تلاش برای آرام شدن بودیم. اما طبق فیس بوک، سال 2018 سالی است که باید تلاش کنیم استرس خود را از بین ببریم. در روند طراحی، با تصاویر نرم افزاری، شخصیت های زیبا و جملات مثبت، آرامش را در وب سایت خود منعکس کنید.

6 مدل جدید طراحی دیجیتال 2018

 

مدهای بسیاری در طراحی صنعت بازاریابی دیجیتال وجود دارد و ذکر همه آنها سخت است اما ما انتظار داریم که این 6 مورد در سال 2018 محبوب ترین ها باشند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید