5 تا از بهترین راههای هدایت وب سایتتان به بالای صفحه موتور جستجو

ترافیک وب سایت ، دلیل ماندگاری هر کسب و کار آنلاین است. بازدید کنندگان بیشتر از وب سایت شما به معنی مشتریان بالقوه بیشتری است که محصولات شما را می بینند. هرچه تعداد افراد بیشتری در کنار شما قرار بگیرند ، می توانید میزان فروش بیشتری داشته باشید. بنابراین هدایت بیشتر به یک سایت برای بسیاری از مشاغل واقعا بی فایده است ، اما بهترین راه های انجام این کار چیست؟ در اینجا پنج مورد از موثرترین راه هایی که می توانید با حداقل تلاش ، ترافیک را تقویت کنید ، آورده شده است.

 

 

 

1. از سئوی صفحه استفاده کنید

بهینه سازی موتور جستجو بر روی صفحه (SEO) یک ساختار اساسی وب سایت های موفق است. مهم است که اطمینان حاصل کنید که سایت و محتوای شما در حد ممکن با کسانی که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند مرتبط هستند. این بدان معناست که بیشتر به سمت جستجوی کلمات کلیدی مناسب ، ایجاد محتوای با ارزش و توصیف متا descriptions حرکت می کنید. دیگر تنها ارسال و تیک باکس ها کافی نیست. شما باید واقعا SEO را برای سبقت گرفتن (و جلوتر ماندن) از بقیه رقبا درنظر بگیرید.

 

2. از پست های شبکه های اجتماعی با هشتگ استفاده کنید

احتمالا جای تعجب ندارد که شبکه های اجتماعی را در این لیست ببینید. این یک روش مؤثر برای بدست آوردن هرچه بیشتر مشاهده محتوایتان و ضربه زدن به شبکه های شخصی طرفداران موجود است. آنچه ممکن است شما را غافلگیر کند اهمیت هشتگ است. مردم نسبت به محتویاتی که مشاهده می کنند به طور فزاینده ای وسواس به خرج می دهند و این بدان معناست که آنها به عنوان راهی ساده برای محتوای دلخواه به هشتگ ها روی آورده اند. استفاده هوشمندانه از هشتگ به شما امکان می دهد تا مشتری ایده آل خود را دقیقا هدف قرار داده و دسترسی خود را فراتر از مخاطبان فعلی خود گسترش دهید.

 

3. شروع به بازاریابی ایمیلی کنید

بازاریابی ایمیلی هنوز یک کانال بسیار موثر برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. با این حال ، قطعا از زمان جهش های تبلیغاتی تکامل یافته است. ایجاد یک توالی که به نشانه های جدید دامن می زند و رابطه ایجاد می کند ، اکنون بخش مهمی در بازاریابی ایمیل است. در حقیقت ، حتی ایمیل مورد استقبال اولیه نیز بهتر از ایمیل تبادلاتی قدیمی است. براساس یک مطالعه اخیر ، 320 درصد بیشتر به ایمیل های خوش آمدگویی نسبت به سایر ایمیل های تبلیغاتی تعلق می گیرد ، بنابراین قطعا باید به نوعی سری autoresponder در آن ایجاد شود.

 

4. برنامه وابسته را تنظیم کنید

برنامه های وابسته به شما امکان می دهد با افزایش مخاطبان ، ترافیک را افزایش دهید. شما با ارائه یک کمیسیون بر روی فروش آنلاین آن ها ، نظرات مثبت و عبارات کلامی به ایشان انگیزه می دهید. مهمتر از همه ، شما فقط هنگام فروش واقعی هزینه پرداخت می کنید ، به این معنی که ریسک حداقلی وجود دارد. پس از تنظیم برنامه های وابسته و دلخواه شما ، می توانید آن را به صورت خودکار بگذارید و در سایر زمینه های کار خود تمرکز کنید. برای شروع ، لیستی از بهترین برنامه های وابسته را به دست آورید و تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

 

5. ارسال مهمان

برخی از افراد به شما خواهند گفت که وبلاگ نویسی مهمان دیگر مؤثر نیست ، اما با یک رویکرد استراتژیک ، وبلاگ (مقاله) نویسی مهمان هنوز می تواند یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ترافیک وب سایت باشد. مهمترین چیز این است که در سایت هایی که با مخاطبان شما مرتبط هستند مقاله بگذارید تا از این طریق ترافیکی با کیفیت بالا ایجاد کنید. یک چیزی پیشنهاد دهید تا بازدیدکنندگان جدید را همانند آهنربا به وب سایت شما جذب کند و با درخواست سایر نویسندگان به عنوان پست مهمان در سایتتان موافقت کنید ، سپس آن محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. خود را به پست های نوشتاری محدود نکنید. پادکست ها ، takeover های اینستاگرام و نمایش مهمان های YouTube همه بسیار کارآمد هستند.

بنابراین پنج روش موثر برای افزایش ترافیک وب سایتتان را در اختیار دارید. با بهینه سازی سئو در صفحه خود ، رتبه بندی جستجوی خود را تقویت کرده و بازدیدهای بیشتری را بدست آورید. استفاده از هشتگ به شما امکان دستیابی به مشتریان جدید را می دهد و بازاریابی ایمیل باعث می شود افراد بیشتری از لیست شما از سایتتان بازدید کنند. برنامه های وابسته و پست مهمان هر دو باعث افزایش مخاطبان دیگر می شوند ، بنابراین می توانید بازدید کننده های بیشتری را نیز تولید کنید. با استفاده از این پنج روش ، ترافیک بیشتری خواهید داشت و درآمد خود را پیوسته افزایش خواهید داد.

به اشتراک بگذارید