3 راه برای تولید مداوم مطالب عالی

وب سایت شما در صورت نیاز به رقابت آنلاین ، به محتوا نیاز دارد. هرچه محتوا بیشتر تولید شود ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرید و بازدید کننده بیشتری نیز به دست می آورید. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد وب سایت هایی که مرتبا محتوای جدید ، تازه و هیجان انگیز را اضافه می کنند سایت هایی هستند که بیشترین میزان ترافیک و بیشترین تجارت را به خود اختصاص می دهند.

 

 

 

 

اگر می خواهید به خوبی آنلاین عمل کنید ، به سادگی باید محتوای بیشتر و جذاب تولید کنید. اما در اینجا مسئله نهفته است. چگونه می توانید محتوای عالی را به مقدار زیاد اضافه کنید و به طور مداوم خوب باقی بمانید؟ در اینجا سه ​​روش وجود دارد که به شما در تولید مداوم مطالب عالی کمک خواهد کرد.

 

1. تولید محتوای بیشتر

هرچه بیشتر کاری انجام دهید بیشتر یاد می گیرید. نوشتن مطالب در حال حاضر و پس از آن شما را به اندازه کافی برای تولید مداوم مطالب عالی آماده نمی کند. بهترین تولید کنندگان محتوا کسانی هستند که وقت زیادی را صرف نوشتن می کنند. آنها مطالب زیادی می نویسند و با انجام این کار یاد می گیرند که چگونه بهتر بنویسند ، تکنیک هایی را برای نوشتن موثرتر تدوین می کنند و مشتاق هستند که اطلاعات بیشتری در مورد روند نوشتن کسب کنند. هرچه بیشتر بنویسید ، بیشتر دلتان می خواهد خوب بنویسید. یک چیز که تولید کنندگان محتوا را عقب نگه می دارد این است که محتوای کافی تولید نمی کنند. بازی خود را شروع کنید…! هرچه محتوای بیشتری تولید کنید ، در آن بهتر خواهید شد و این امکان را به شما می دهد که در ایجاد محتوای عالی هماهنگ تر و سازگارتر باشید.

 

2. برنامه و استراتژی داشته باشید

به جای اینکه محتوا خلق کنید ، یک برنامه بریزید. شما در برنامه ریزی می توانید از ابزاری مانند CoSchedule یا ابزار برنامه ریزی و تنظیم وبلاگ استفاده کنید ، اما قبل از اینکه حتی به فکر سازماندهی پست های خود در هر هفته باشید ، باید یک استراتژی داشته باشید. شما به انواع مختلف محتوا نیاز دارید. هر هفته چند بار به وبلاگ پست اضافه می کنید؟ در ماه چند بار فیلم تولید می کنید؟ آیا محتوا با محصول فروش انلاین شما ارتباط داشته باشد ؟ چند بار در سالمحتوای "طولانی" خواهید داشت؟ اینها مواردی هستند که باید در نظر بگیرید. سپس استراتژی کلی شما ممکن است دو پست بلاگ در هفته باشد ، یک فیلم در ماه ، چهار مقاله طولانی در سال ، یک مقاله سفید در هر فصل و غیره. سپس می توانید این جزئیات را در تقویم خود وارد کنید ، بعد می توانید زمان خود را با توجه به مواردی که تنظیم کرده اید هماهنگ کنید. به جای فکر کردن به محتوا در هنگام نیاز به آن ، به لطف استراتژی ، فرایند "تفکر" وجود خواهد داشت ، که به شما کمک می کند تا بطور مداوم محتوای عالی خلق کنید.

 

3. بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید ، به خصوص سایت رقبایتان را. پیوندی بین نوشتن و خواندن وجود دارد. هرچه بیشتر بخوانید ، می توانید خوب تر بنویسید. به طور گسترده ای بخوانید و اینگونه آنچه را که باعث ایجاد محتوای عالی می شود ، جذب خواهید کرد و به خودتان کمک می کنید تا حتی محصولات خوب دیگری نیز تولید کنید. این یک روند اسمز است. همچنین اطمینان حاصل کنید که وب سایت ها و وبلاگ های رقبا را مطالعه می کنید. آنها برای مخاطبان مشابه محتوا تولید می کنند ، بنابراین با نگاهی به آنچه آنها تولید می کنند نوع کارهایی را که می توانید انجام دهید به شما نشان می دهد. باز هم ، این به شما کمک می کند تا تمرکز کنید و به همین دلیل در تولید محتوای خوب سازگارتر باشید. همچنین می توانید از خدماتی مانند Buzzsumo استفاده کنید. یک کلمه یا عبارت را وارد کنید و لیستی از محتوا و نحوه اشتراک گذاری گسترده آن در شبکه های اجتماعی را مشاهده خواهید کرد. این به شما نشان می دهد که چه موضوعاتی مورد علاقه افراد قرار می گیرد و به شما نشان می دهد چه چیزهایی بطور منظم نوشته می شوند و باز هم به شما کمک می کند تا بیشتر سازگار باشید. اما فقط به لیست نگاه نکنید. بر روی لینک ها کلیک کنید و مقالاتی را که به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده است بخوانید. آنها احتمالا مقالات خوبی هستند؛ آنها را بخوانید و از آنها بیاموزید تا بتوانید مطالبی با همان استاندارد تولید کنید. هرچه مطالب بیشتری که در رابطه با موضوع شما باشد ، بخوانید ، بیشتر قادر خواهید بود تا به طور مداوم محتوای عالی تولید کنید. سازگاری با کیفیت محتوای شما دشوار نیست. اما شما باید یک استراتژی و برنامه داشته باشید ، سپس لازم است تا آنجا که ممکن است بنویسید و به طور گسترده بخوانید. از یک نویسنده برتر بپرسید که چگونه آنها کتابهای پرفروش تولید می کنند. آنها به شما دو چیز خواهند گفت: من هر روز می خوانم و هر روز می نویسم. ساده است.

به اشتراک بگذارید