چگونه نواقص سایتم را برطرف کنم؟

سلام

همه مدیران سایت ها دوست دارند سایتشان بدون مشکل کار کند و باگ نداشته باشد. برای اینکه شما باگ های سایتتان را رفع کنید ، ابتدا باید آنها را شناسایی کنید. امروزه سایت ها از فناوری های زیادی برای تولید یک محتوا استفاده می کنند و برای شناسایی باگ های احتمالی شما باید فناوری های زیادی را آموزش ببینید.

از همین موضوع می توانیم دریابیم که چه راه دشواری پیش رو داریم. دقیقا درست است. بررسی یک سایت به صورت کامل کاری طاقت فرسا و مشکل است.

پس راه حل چیست ؟

راه حل استفاده از سایت هایی است که برای این منظور ساخته شده اند. سایت woorank.com یکی از همین سایت هاست.

وورنک ، سایت شما را از نظر سئو ، لینک های ورودی ، لینک های شکسته ، پیج رنک گوگل ، بهینه بودن تصاویر ، موقعیت جغرافیایی ، دامین ، سرعت لود و بارگزاری سایت ، کلمات کلیدی ، تگ ها ، عناوین و ... بررسی می کند و در نهایت یک خروجی کامل را در اختیار شما قرار میدهد.

استفاده از وورنک برای یکبار در هفته رایگان است. و می توانید یک بار سایت خود را با woorank بررسی کنید و نتیجه را ذخیره کنید و تا زمان رفع عیوب ، مجددا یک result جدید بگیرید.

برای استفاده های بیشتر باید مبالغی را به وورنک پرداخت کنید.

چگونه باگ ها را رفع کنم ؟

بعضی از اشکالاتی که از شما گرفته می شود ، توسط خودتان قابل رفع است. مثلا ثبت دامین های مشابه با پسوند های متفاوت. و یا کاهش حجم تصاویر ، بهینه سازی کلمات کلیدی و عناوین. ولی مشکلات اصلی تر را باید با برنامه نویس سایت خود در میان بگذارید تا آنها را برای شما رفع کند. رفع بعضی از مشکلات هم مربوط به مدیر سرویس شما می شود.

امیدوارم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

نویسنده: محمدرضا پورسلطان

به اشتراک بگذارید