17 مورد از بهترین نمونه های ios app در سال 2019 بخش سوم

تنها برنامه نویسان سرسخت و کوشا می توانند یکapp  بسازند ، اماiOS app  با بیش از 1800 قالب برای فروش در CodeCanyon دارد که حتی مبتدیان کد نویسی می توانند با آن یک app بسازند. به این دلیل که قالب برنامه app با توابع هسته ایست که قبلا برای شما اجرا شده است تا بتوانید به راحتی عناصر را برای ایجاد محصولی که می خواهید ، اضافه کنید.

 

 

 

 

13. FIVES 

این مدل یک الگوی پنج کلمه ای است که کاربران نهایی را با چالش های زیادی مواجه می کند. هر بار که کاربر نهایی یک کلمه درج می کند ، تایمر زمانش را کاهش می دهد. ویژگی های قالب:

• پشتیبانی از چندین زبان

• مرکز بازی leaderboards

• یک راهنمای کاربر PDF

• یک فایل PSD فتوشاپ برای طراحی گرافیک

قالب که در Swift نوشته شده است ، طراحی بسیار آسان دارد و می تواند با آگهی های AdMob پول کسب کند. کاربر PinkFloydRules می گوید: "کدها و کامنت ها عالی. مستندات خوب. پشتیبانی خوب."

 

14. woopy

الگوی برنامه woopy به برنامه نویسان اجازه می دهد تا فهرستی از برنامه هایی تهیه کنند که خرید و فروش آنلاین اقلام را تسهیل کنند. کاربران می توانند کلمه کلیدی یا گروه را مرور کنند. آن ها همچنین می توانند با فروشندگان یا خریداران احتمالی صحبت کنند و درباره هر تراکنش بازخورد دهند. یکی از ویژگی های برجسته این برنامه برای فروشندگان این است که می توانند یک ویدئوی ۱۰ ثانیه ای را به فهرست خود اضافه کنند. دیگری سیستم تایید ایمیل اختیاری برنامه است که به خریداران و فروشندگان اطمینان می دهد که می توانند با ارسال یک علامت تایید در کنار نام کاربر ، تضمین بیشتری ایجاد کنند. مشتری 90Kaya گفت: "پشتیبانی بزرگ، برنامه به خوبی طراحی شده و کد کامل است. هیچ موضوعی در iTunes وجود ندارد ، در چند ساعت تایید شده است."

 

15. اپلیکیشن My To-Do List

با این زندگی پر مشغله ما ، تهیه لیست کارهایی که باید انجام شود ، یک اجبار است. اگر شما به دنبال ایجاد یک app آنلاین هستید ، برنامه My را چک کنید. این الگو به کاربران نهایی اجازه می دهد تا لیستی از تمام کارهایی که باید انجام دهند ، از جمله فعالیت های روزمره و قرار ملاقات های مهم را بنویسند. طراحی و نمایش این قالب آسان است:

• توانایی اضافه کردن ، مرتب سازی و حذف وظایف

• اطلاعیه ها و تبلیغات

• وظایف کدگذاری شده

•و بیشتر!

این الگو با استفاده از آخرین نسخه Swift 4 پشتیبانی می شود و از آگهی های AdMob و Intermestitials AdMob پشتیبانی می کند. کاربر Meiioo می گوید: "پشتیبانی بسیار حرفه ای و اصیل. کیفیت کد خوب است. اپلیکیشن عالی."

 

16. پخش رادیو

برای برنامه نویسان که مایل به ایجاد یک برنامه ایستگاه رادیویی هستند ، قالب اپلیکیشن رادیویی Play وجود دارد. یکی از بهترین برنامه های این دسته بندی در CodeCanyon ، نه تنها اجازه می دهد که برنامه نویسان ایستگاه های رادیویی نامحدود اضافه کنند ، بلکه نرم افزار شامل تمام ویژگی های TVML و تمام فایل های موجود برای ساخت یک برنامه برای tvOS است. این اپلیکیشن فوق العاده آسان برای سفارشی کردن و کسب درآمد است. کاربر Arja۷ می گوید : "این برنامه عالی ، آسان برای استفاده و نصب است. حتی اگر مهارت های برنامه نویسی خوبی نداشته باشم ، همه چیز به خوبی ثبت شده و مراحل واضح است. امروزه از فروشگاه اپل تایید شده است."

 

17: قالب اینستاگرام موبایل

Instagram را دوست دارید؟ می خواهید اپلیکیشن اینستاگرام خود را ایجاد کنید؟ ما همه چیز را برای شما داریم. الگوی موبایل اینستاگرام به برنامه نویسان اجازه می دهد تا یک برنامه به اشتراک گذاری عکس و ویدیو را در مسیر اینستاگرام ایجاد کنند که در آن کاربران می توانند یکدیگر را فالو کنند ، لایک کنند ، کامنت گذاشته و عکس ها را به اشتراک بگذارند. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا با ایمیل های خود ، حساب های گوگل یا فیس بوک وارد سیستم شوند و از کسب درآمد با AdMob پشتیبانی کنند. همچنین از اطلاعیه ها و تبلیغات پشتیبانی می کند و با تجزیه و تحلیل داخلی برای نظارت بر عملکرد همراه می باشد. کاربر Mbosoft می گوید: "حمایت از مشتری ، کیفیت کد ، customizability .  من این کار را به همه توصیه می کنم. همیشه جدید ، به روز رسانی شده و استفاده از آن آسان است. نیازی به دانش کدگذاری ندارد. فقط مراحل را دنبال کنید.

 

بهترین برنامه های iOS را انتخاب کنید

این ۱۷ نمونه از قالب های app iOS در سال ۲۰۱۹ تنها یک انتخاب کوچک از صدها قالب موجود در CodeCanyon هستند ، بنابراین اگر هیچ یک از آن ها کاملا متناسب با نیازهای شما نباشند ، گزینه های عالی دیگری برای انتخاب وجود دارد و اگر می خواهید مهارت های خود را در ساخت iOS  و قالب ها بهبود بخشید ، برخی از برنامه های آموزشی که تا به حال مفید بوده اند را بررسی کنید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید