17 مورد از بهترین نمونه های ios app در سال 2019 بخش اول

تنها برنامه نویسان سرسخت و کوشا می توانند یکapp  بسازند ، اماiOS app  با بیش از 1800 قالب برای فروش در CodeCanyon دارد که حتی مبتدیان کد نویسی می توانند با آن یک app بسازند. به این دلیل که قالب برنامه app با توابع هسته ایست که قبلا برای شما اجرا شده است تا بتوانید به راحتی عناصر را برای ایجاد محصولی که می خواهید ، اضافه کنید.

 

 

 

 

بسیاری از مبتدیان از الگوهایapp  به عنوان یک ابزار یادگیری برای بهبود مهارت های کدنویسی خود استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر برنامه هایapp  خود را در آی تیونز برای تایید و گنجاندن در فروشگاه app آپلود می کنند. نیازهای شما هر چه که باشد ، با نگاهی به 17 مورد از بهترین قالب های iOS app در سال ۲۰۱۹ در CodeCanyon ، آغاز کنید. شاید بتوانید بهترین الگو را برای نیازهای خود پیدا کنید.

 

IOS عمومی

امتیاز استفاده از قالب برنامهiOS app  این است که به کاربران اجازه می دهد تا هر برنامه ای که می خواهند از بلاگ ها ، برنامه زمانی ، فید ، کانال ها یا صفحات وب در محتوای نامحدود ایجاد کنند و به راحتی آن ها را در یک برنامه اختصاصی ادغام کنند. یکی از بهترین قالب های app iOS در CodeCanyon ، iOS جهانی از بسیاری از منابع وب سایت های محبوب ، مانند WordPress ، یوتیوب ، فیس بوک ، RSS و غیره پشتیبانی می کند و به کاربران خود اختیار حذف بنرها و تبلیغات بینابینی را با یک خرید آسان درapp  می دهد. این برنامه به طور کامل بر مبنای هدف C - و برای آخرین نسخه از iOS طراحی شده است. این کار با دستورالعمل گام به گام و آموزش های ویدیویی در مورد این که چگونه الگوی خود را از صفر پیکربندی کنید ، هم برای افراد حرفه ای و هم مبتدی مناسب است و به عنوان دانش کدنویسی مورد نیاز است. کاربر thesanguy می گوید: "iOS عمومی یک کد بسیار انعطاف پذیر برای انواع مختلف ap ارائه می دهد. من در Xcode یک مبتدی کامل هستم ، فایل ها را پیدا کردم و از پشتیبانی آن استفاده کردم. برنامه من به سرعت توسط اپل تایید شد و از نتیجه نهایی بسیار راضی بودم."

 

 WebViewGold

الگوی برنامه WebViewGold یک قالب بزرگ دیگر است که به کاربران اجازه می دهد تا محتوای وب سایت را به یک app تبدیل کنند. این کار با استفاده از بسته Xcode به منظور پوشش نشانی اینترنتی و یا HTML داخلی به یک برنامه iOS انجام می شود. با این حال ، نابغه واقعی اینapp  کسی است که کار خود را تنها در چند کلیک انجام می دهد. بنابراین نیازی به دانش کدگذاری نیست! WebViewGold برای iPhone ، آی پد و آی پد لمسی ، بهینه سازی می شود. کاربرtalimagnum  می گوید: "من مدتی از این کد استفاده کرده ام و باید بگویم که بسیار عالی بوده است. هیچ وقت دچار مشکل نشدم و زمانی که به کمک نیاز داشتم ، آن ها واقعا سریع جواب می دادند."

 

Store Finder

زمانی که شما نیاز به پیدا کردن یک مورد خاص یا فروشگاه خاص دارید و نمی خواهید تمام روز را از یک طرف شهر به سمت دیگر بروید و یا دور از مرکز خرید ، خرید انجام دهید ، یک app موبایل lifesaver برای دسترسی به یک فروشگاه آنلاین مورد نیاز است. قالب برنامه Finder Store ، رویای یک برنامه نویس است ، با فهرستی طولانی از ویژگی هایی که باید داشته باشند ، نظیر:

  • تماس ، ایمیل و SMS integration
  • Google directions
  • شبکه های اجتماعی
  • پینچ و زوم navigation
  • و خیلی چیزهای دیگر

کاربر Larrybird1 می گوید : "این کد خوب است. با یک برنامه نویسی خوب و پشتیبانی عالی."

 

SuperView

SuperView یک الگوی app مهم دیگر است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی یک iOS  محلی را برای وب سایت خود ایجاد کنند. این برای یک app وب تک صفحه ای با صفحه نمایش یا هیچ navigation دیگری مناسب نیست. کاربرانی که می خواهند منحنی یادگیری مشکل مرتبط با زبان برنامه نویسی سویفت را کاهش دهند واقعا از SuperView قدردانی خواهند کرد. این الگو همچنین ویژگی های زیادی دارد که می توانید از آن در app استفاده کنید ، از جمله :

  • Firebase یا اخطارهای تهدید آمیز
  • پشتیبانی GPS
  • شبکه های اجتماعی
  • Google AdMob
  • پشتیبانی از زبان های راست به چپ (RTL)  مانند عربی

کاربر muhsin2905 می گوید: "یک app خوب با پشتیبانی واقعا خوب. هیچ مشکلی برای عرضه فروشگاه app وجود ندارد. app آنلاین است و ما خوشحال هستیم. اگر به آن نیاز داشته باشم ، دوباره این app را خواهم خرید."

 

Web2App for IOS

Web2App for IOS روش دیگری برای تبدیل وب سایت تان به یک برنامه آی پد واقعی را ارائه می دهد. این برنامه ویژگی های بزرگی ارائه می دهد ، نظیر:

  • تب ها
  • ساخت تبلغات
  • ناتیفیکیشن ها
  • فرآیند سفارش ساده
  • گزینه های styling

این الگو به شدت قابل تنظیم است و ship را با مستندات جامع ، آموزش های ویدیویی و دستورالعمل های مرحله به مرحله انجام می دهد که کار را آسان می کند. شما می توانید از حالت های نمایش بی شماری استفاده کنید و رنگ ها را متناسب با الزامات خود انتخاب کنید و البته ادغام AdMob را طراحی کنید. کاربر misterzenith می گوید: "کیفیت طراحی با کدwell-commented  عالی است."

 

Restaurant finder

برنامه های جستجوگر رستوران همیشه محبوب هستند چون آن ها یک مشکل رایج را حل می کنند: وقتی که در محله ای هستید که آنجا را نمی شناسید و نمی دانید چطور یک مکان خوب برای غذا خوردن پیدا کنید. الگوی برنامه Finder Restaurant به شما این امکان را می دهد که برنامه خود را برای کمک به کاربرانی که به دنبال رستوران ها در یک منطقه خاص می گردند ، ایجاد کنید. این قالب شامل ویژگی هایی چون:

• خیابان هوشمند نزدیک ، شیک و با دقت بالا

• ذخیره تصویر

• تماس تلفنی ، ادغام وب و ایمیل

• گالری عکس با زوم متحرک

این قالب برنامه مبتنی بر Objective-C همچنین از AdMob پشتیبانی می کند. کاربر kenphoto می گوید: "این الگوی برنامه برای من عالی عمل کرده است و برنامه نویس به تمام سوالات من پاسخ داده است."

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش سوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید