چرا به سایت نیاز داریم؟

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که پیش خودتان می گویید:

فعالیت و کسب و کارم، واقعا نیازمند یک وب سایت است؟

کسب و کارم آنقدر نیست، چرا وب سایت نیاز داشته باشم؟

کسب و کار پر رونقی دارم، دیگر نیاز به وب سایت است؟

فعالیتی که سود دهی ندارد، چرا باید یک وب سایت داشته باشد؟

من که کسب و کاری ندارم، چرا وب سایت داشته باشم؟

 

به دلایل زیر شما نیازمند وب سایت هستید:

معرفی محصولات

بهترین روش برای معرفی محصولات، یک وب سایت است، هر آنکه از وب سایت شما بازدید می کند می تواند محصولات شرکت شما را مشاهده کند، همچنین می توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولاتتان به بازدید کنندگان ارائه دهید، فواید محصولات را شرح دهید، محصولی را با محصولات دیگر مقایسه کنید، و یا حتی می توانید رضایت مشتریان از خرید محصولی را برای بازدید کنندگان نمایش دهید.

معرفی خدمات و پشتیبانی

نمایش خدمات و پشتیبانی در یک فروشگاه یا اداره کار چندان راحتی نیست. شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت به معرفی خدمات حرفه ایی و چگونگی ارائه آن بپردازید.

معرفی سازمان یا شرکت

افراد از سازمانی حمایت می کنند که به آن ایمان آورده باشند. یک وب سایت یک ابزار خارق العاده برای معرفی سازمان و بوجود آوردن اعتماد است، این اعتماد و اعتبار بوجود آمده موجب می شود تا افراد از شما خرید یا پشتیبانی کنند.

معرفی خودتان

خواه اینکه شما یک حرفه ایی به دنبال کار هستید، و یا یک متخصص در زمینه خودتان، شما می توانید تجربیات کاری خود را به تمام دنیا با داشتن تنها یک وب سایت جامع نشان دهید. استفاده از یک آدرس ایمیل مرتبط می توانید تصور حرفه ایی را افزایش دهد. مثلا اگر شما دارای یک وب سایت به نام http://my-name.ir باشید مطمئنا نامه ایی که از آدرس ایمیل info@my-name.ir ارسال می شود تاثیر بیشتری نسبت به یک نامه از آدرس ایمیل Yahoo خواهد داشت.

انتشار افکار و ایده ها

در حال حاضر فعالیت های سیاسی در سراسر وب بطور فعال و موثری وجود دارد. یک وب سایت می تواند یک روش قدرتمند برای انتشار افکارتان باشد، و طرفدارانی از افراد همفکر را بوجود می آورد. و یا اینکه شما می توانید بصورت آنلاین مقاله و مطالب (بلاگ ها) بنویسید که این به فعالیت فکری تان کمک زیادی می کند.

انتشار رویدادها

آیا در کسب و کار خود از سمینارها، کارگاه های آموزشی و یا نمایشگاه استفاده می کنید؟ آیا می دانستید که یک وب سایت می تواند بهترین وسیله برای اطلاع رسانی باشد. وقتش هست یک وب سایت برای رویدادها ایجاد کنید. می توانید تقویم کاری، برنامه ها، قیمت ها و خیلی موراد دیگر را از طریق وب سایت به اطلاع بازدیدکنندگان برسانید.

اتوماسیون و ارائه خدمات آنلاین

یک گام فراتر بروید، شاید شما بخواهید سیستم آنلاین فروش بلیط، رزرو و یا سیستم ثبت داشته باشید، مناسب ترین روش، ایجاد وب سایت است، چرا که در وقت، هزینه و نیروی انسانی صرفجویی زیادی خواهد شد. آیا اینطور نیست؟!

ایجاد یک انجمن

آیا تمایل دارید تا یک پلت فرم ایجاد کنید تا دیگران عقاید و دیدگاه یشان را به اشتراک بگذارند؟ یک وب سایت بهمراه یک فروم می تواند کمک بزرگی در ساخت انجمن آنلاین باشد.

به اشتراک گذاشتن تصاویر، صدا و فایل های دیگر

آیا از دیدن تصاویر در سراسر جهان لذت نمی برید. شما می توانید از وب سایت برای به اشتراک گذاشتن رسانه ها، اصوات، و یا فایل پاورپوینت استفاده کنید. وب سایت بهترین ابزار برای تبادل فایل های رسانه ای است.

پرسش و پاسخ های متداول

پاسخ به سوالات متداول که بارها تکرار می شود می تواند باعث از بین رفتن پول و نیروی انسانی زیادی شود. توصیه می شود لیستی از پرسش و پاسخ های متداول را بروی وب سایت تان قرار دهید، این عمل، سوالات تکراری را کاهش، در نتیجه واحد پشتیبانی می تواند سرویس بهتری را به مشتریان ارائه بدهد و واحد فروش وقت خود را صرف فروش کند.

دریافت پیشنهادات و انتقادات از مشتریان

استفاده از نظر مشتریان و گرفتن نظرسنجی می تواند در پیشبرد اهداف یک شرکت نقش موثری بازی کند. گذاشتن یک جایزه برای شرکت در نظرسنجی، می توانید مشتریان را به این عمل تشویق کنید.

آموزش

آموزش آنلاین می تواند خیلی موثر باشد; اکثر افراد راجب دوره های اینترنتی صحبت می کنند. اگر شما کارگاه آموزشی یا دوره های کامل دارید، می توانید آنرا از طریق اینترنت و بوسیله یک وب سایت ارائه دهید.

اطلاع رسانی

کارمندان شما چگونه از اخبار و اطلاعیه های شرکت (سازمان) مطلع می شوند؟ آیا می دانید که سریع ترین و مناسب ترین روش برای اطلاع رسانی به کارمندان شرکت وب سایت است. شما می توانید از طریق وب سایت هماهنگی بیشتری بین کارمندان تان بوجود آورید.

فروش محصولات

شما می توانید به مشتریان پیشنهاد بدهید که بطور آنلاین سفارش بدهند. همچنین مشتریان می توانند دارای پروفایل و تاریخچه خریدشان باشند. در حالت سنتی در یک لحظه هر فرد فقط به یک شخص می تواند کالا بفروشد ولی در وب سایت به حالت یک به چند تغییر می کند.

ارتباط با دیگر کشورها

شما می توانید اطلاعات شرکت و محصولات تان را به زبان های مختلف بروی وب سایت قرار دهید و تنها به بازار داخلی بسنده نکرده و وسعت شرکت خود را به دیگر کشورها بسط دهید.

اطلاعات مفید

برای دست یابی به به جواب سوالات پایه بعضی وقت ها باید ساعت ها وقت را سپری کرد حال آنکه می شود از طریق اینترنت و وب سایت در این زمان صرفه جویی کرد. وب سایت یک شرکت (اداره) خودکار است و در حالتی که شما آفلاین هستید می تواند کارهای شما را بطور خودکار انجام دهد.

سایت خانوادگی

امروزه اکثر خانواده ها در نواحی مختلفی از این کره خاکی زندگی می کنند یک وب سایت می تواند راه خوبی برای حفظ روابط خانوادگی باشد. می توان از یک وب سایت برای انتشار اخبار خانوادگی استفاده کرد.

استخدام پرسنل

بهترین شیوه برای استخدام پرسنل یک وب سایت است شما می توانید به روشنی آگهی استخدام خود را بروی اینترنت قرار دهید و رزومه افراد را دریافت کنید.

رقابت شما را مجبور می کند که یک وب سایت داشته باشید اگر وب سایت نداشته باشید مشتریان شما به تدریج به سمت رقبای شما که دارای وب سایت هستند سوق داده می شوند.

 

دیمارکت با سابقه درخشان درطراحی وب سایت و فروشگاه سازاز گام نخست تا گام پایانی همراهیتان میکند

 

به اشتراک بگذارید