11 راه برای افزایش رتبه بندی گوگل بخش سوم

در بخش اول و دوم مقاله گفتیم که: تقریبا 40،000 جستجو در هر ثانیه، 1.2 تریلیون در روز و سالانه 3.5 میلیارد جستجو در Google انجام می شود.

اگر ترافیک کسب و کار شما از طریق جستجوی گوگل آنلاین تولید می شود، رقابت شدیدی دارید.

از آنجا که میلیاردها جستجو در هر ثانیه انجام میشود،  باید اطمینان حاصل کنید که (SEO) شما قوی است.

زیرا SEO خوب پلی است که مشتریان را به کسب و کار شما متصل می کند و باعث تولید می شود. 93 درصد از تجارب با جستجو در اینترنت رشد می کنند و شانس شما برای بودن در صفحه اول جستجوی گوگل بسیار ضعیف است.

نتایج بالا 33٪ از شانس گرفتن کلیک را نشان می دهد که به یک سوم از ترافیک بالقوه به وب سایت شما تبدیل می شود. از دست دادن این فرصت و نمایش در صفحه دوم گوگل خیلی خوب نیست، چون 75٪ از مردم حتی به صفحه بعدی نتایج جستجو حرکت نمی کنند.

صفحه اول گوگل 95 درصد از ترافیک وب و صفحات بعدی 5٪ یا کمتر از آن دریافت می کنند. SEO درهای ترافیکی گوگل برای کسب و کار شما را باز می کنند. در این رابطه، یازده راه برای افزایش رتبه بندی های گوگل وجود دارد که قبلا 8 مورد آن را نام بردیم در ادامه به توضیح بقیه موارد میپردازیم :

 

9. افزایش خوانایی

با طراحی تمیز و قالب بندی صفحات وب به راحتی قابل خواندن است. این اجازه می دهد تا تمام افراد در وب سایت مطالب شما را بخوانند.

محتوایی که هضم آن سخت باشد ممکن است خواننده را به رها کردم متن وادار کند. ، پستی با قابلیت خوانایی بالا خوانندگان را برای مدت طولانی درگیر می کند. همچنین میزان گزاف گویی را کاهش می دهد و سطوح حفظ مخاطب را افزایش می دهد.

بنابراین این موضوع با رتبه بندی  بهبود یافته ارتباط دارد. بعضی از نکات برای افزایش این رتبه؛ شامل استفاده از نقاط گلوله، عنوان، پاراگراف کوتاه، کلمات ساده در جملات کوتاه است.

 

10. استفاده از لینک های خروجی

لینک های خروجی به سایت شما افزایش رشد وب سایت شما مفیدند. لینک به منابع معتبر ارزش محتوا را افزایش می دهد و در هر بازدید خوانندگان افزایش می یابند. لینک های خروجی نیز برای دریافت گواهینامه های اعتماد به Google استفاده می شود. از این رو، این لینک ها به رتبه بندی بهتر کمک می کنند.

همچنین، سعی کنید از لینک های جدید خروجی به منابع معتبر استفاده  کنید زیرا استفاده بیش از حد از لینکهای خروجی میتواند منحرف کننده شود. لینک های خراب را رفع کنید چون می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را مختل کند.

برای یک، خطای لینک خراب می تواند برای خواننده آزار دهنده باشد. لینک های متعدد خراب به عنوان نشانه هایی از سایت غفلت شده اند که برای رتبه بندی جستجوگرهای شما خطرناک است. بنابراین، این لینک ها را در ابتدا تعمیر کنید.

 

11. استراتژی کلمه های کلیدی

کلمات کلیدی ستون های ضروری است که تعیین می کند که آیا رتبه بندی SEO خوب یا بد است. بنابراین، تحقیق درباره کلمه کلیدی چارچوب رتبه بندی شما را تعیین می کند. ابزار جستجو کلید واژه ها در انتخاب کلمات کلیدی برای ایجاد محتوای شما کمک می کند.

هنگامی که یک کلمه کلیدی خاص را نگه دارید، می توانید سایر کلمات کلیدی مرتبط را در مقاله خود وارد کنید. این کمک خواهد کرد تا وب سایت خود را در موتورهای جستجو قرار دهید. سعی کنید این کلمات کلیدی را در محتویات خود به طور طبیعی استفاده کنید.

از این جنبه، کپی طولانی مفید تر از محتوای کوتاه است. تحقیقات نشان می دهد کپی محتوا  2000-2500 کلمه برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو ایده آل است. متن بلند اجازه می دهد تا کلمات کلیدی بیشتری را وارد کنید، زمان توقف  خواننده را افزایش می دهد، و همچنین فرصتی برای اضافه کردن لینک های خروجی فراهم می کند. به همین ترتیب، می توانید نرخ های تبدیل را افزایش دهید.

رتبه بندی مستلزم تلاش و توجه است. چندین عامل برای بهبود رتبه بندی جستجوگرهای کسب و کار شما مهمند. هر کدام نقش مهمی ایفا می کنند  که با تولید محتوای تازه و با کیفیت که شامل کلمات کلیدی و طرح بندی خوب، قالب بندی و قابلیت خواندن است، آغاز می شود.

استفاده از تصاویر برای جلب توجه و بهینه سازی وب برای بهبود سرعت لود صفحه، اضافه کردن لینک های خروجی به متن و توضیح متا قانع کننده و تعمیر لیتک های خراب را فراموش نکنید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

 

به اشتراک بگذارید