11 راه برای افزایش رتبه بندی گوگل بخش دوم

در بخش اول مقاله گفتیم که: تقریبا 40،000 جستجو در هر ثانیه، 1.2 تریلیون در روز و سالانه 3.5 میلیارد جستجو در Google انجام می شود.

اگر ترافیک کسب و کار شما از طریق جستجوی گوگل آنلاین تولید می شود، رقابت شدیدی دارید.

از آنجا که میلیاردها جستجو در هر ثانیه انجام میشود،  باید اطمینان حاصل کنید که (SEO) شما قوی است.

زیرا SEO خوب پلی است که مشتریان را به کسب و کار شما متصل می کند و باعث تولید می شود. 93 درصد از تجارب با جستجو در اینترنت رشد می کنند و شانس شما برای بودن در صفحه اول جستجوی گوگل بسیار ضعیف است.

نتایج بالا 33٪ از شانس گرفتن کلیک را نشان می دهد که به یک سوم از ترافیک بالقوه به وب سایت شما تبدیل می شود. از دست دادن این فرصت و نمایش در صفحه دوم گوگل خیلی خوب نیست، چون 75٪ از مردم حتی به صفحه بعدی نتایج جستجو حرکت نمی کنند.

صفحه اول گوگل 95 درصد از ترافیک وب و صفحات بعدی 5٪ یا کمتر از آن دریافت می کنند. SEO درهای ترافیکی گوگل برای کسب و کار شما را باز می کنند. در این رابطه، یازده راه برای افزایش رتبه بندی های گوگل وجود دارد که قبلا 4 مورد آن را نام بردیم در ادامه به توضیح بقیه موارد میپردازیم :

 

5. از تگ های هدر استفاده کنید

محتوا در وب سایت شما که در یک صفحه سفید ساده باشد به چشم نمی آید و توجه خواننده به دشواری برخوردار میشود. قالب بندی مناسب در این مورد تجربه بهتر کاربر را افزایش می دهد و باعث می شود خوانندگان زمان بیشتری در سایت شما در هر بازدید صرف کنند. علاوه بر این، خوانندگان همچنین مایل به بازگشت به وب سایتی هستند که محتوای قابل خواندن را نشان می دهد. تمام این عوامل در نهایت رتبه بندی شما را تضعیف می کند.

به عنوان یک وسیله برای این هدف، از تگ های هدر مناسب استفاده کنید که مطالب را به بخش هایی تقسیم می کند، که آنها را برای خواندن آسان می کند. کلمات کلیدی در تگ های هدر رتبه بندی جستجوگر را بالا میبرد.

 

6. قالب بندی را بهبود بخشید

طرح کاربر پسند تجربه کاربر را بهبود می بخشد. طراحی تمیز وب سایت برای رتبه بندی شما حیاتی است. همزمان، یک قالب تمیز SEO سایت را بالا میبرد. بنابراین، زمانی را برای معماری وب سایت خود اختصاص دهید.

اطمینان حاصل کنید که طرح اوریجینال، تمیز و با سازماندهی مناسب است. از تایپوگرافی و اندازه قلمی استفاده کنید که خواندنش آسان است. پاراگرافهای خود را کوتاه و با فاصله زیادی فاصله دهید. از فونت بلد، کج، و متن رنگی کم استفاده کنید.

محتوای خود را در قالب چک لیست ها و نقاط گلوله ای که به وضوح اضافه می کنند، قالب بندی کنید. نقاط گلوله ای به خوانندگان اجازه می دهد تا متن را اسکن کنند و همچنین خواندن را آسان می کنند. استفاده از برچسب های هدر نیز قالب بندی را بهبود می بخشد. صفحه خود را با حجم بیش از حد تصاویر، رنگ ها یا آگهی ها ضعیف نکنید.

 

7. توضیحات متای جذاب ایجاد کنید

توضیحات متا یک پنجره کوچک است که نگاهی سریع به محتوای صفحه وب است. گوگل این توضیح را در زیر عنوان صفحه نشان می دهد. در اینجا این است که یک بازدید کننده تصمیم می گیرد که آیا می خواهد مطالب شما را کلیک کند و بخواند، که به عنوان نرخ کلیک در نظر گرفته میشود.

بنابراین، یک متن قانع کننده در این منطقه بالقوه برای افزایش نرخ کلیک ضروری است. شما همچنین می توانید کلمات کلیدی مورد نظر را در این متن وارد کنید. قرار دادن کلمات کلیدی بسیار حائز اهمیت است زیرا واژه هایی که با SEO هماهنگ می شوند، به صورت bold نشان داده می شوند.

بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که پیش نمایش محتوای شما ارزش دیدن دارد. علاوه بر این، هرگز از همان متا متن استفاده نکنید.

 

8. شروع به وبلاگ نویسی کنید

. کسب و کارهایی که پست های وبلاگ دارند 13 برابر بیشتر شانس رسیدن به ROI مثبت می گیرند. وبلاگ نویسی کمک می کند تا برخی از چالش های بازاریابی را حل کنید. صفحات منحصر به فرد عوامل ضروری برای جستجوگرها به عنوان محتوای کسب و کار شما را در موتورهای جستجو ردیابی می شود. در نتیجه، یک موتور جستجو بهتر می تواند وب سایت شما را به عنوان یک پایگاه اطلاعات برای افراد تشخیص دهد. وبلاگ ها به شما اجازه می دهد تا از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید، قابلیت خواندن سایت را بهبود بخشیده و با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید لینک ها را در پست وبلاگ خود استفاده کنید. اگر بتوانید خوانندگان وفاداری را جمع آوری کنید، می توانید ترافیک بیشتری را به سایت خود اضافه کنید.


بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

 

به اشتراک بگذارید