11 راه برای افزایش رتبه بندی گوگل بخش اول

تقریبا 40،000 جستجو در هر ثانیه، 1.2 تریلیون در روز و سالانه 3.5 میلیارد جستجو در Google انجام می شود.

اگر ترافیک کسب و کار شما از طریق جستجوی گوگل آنلاین تولید می شود، رقابت شدیدی دارید.

از آنجا که میلیاردها جستجو در هر ثانیه انجام میشود،  باید اطمینان حاصل کنید که (SEO) شما قوی است.

زیرا SEO خوب پلی است که مشتریان را به کسب و کار شما متصل می کند و باعث تولید می شود. 93 درصد از تجارب با جستجو در اینترنت رشد می کنند و شانس شما برای بودن در صفحه اول جستجوی گوگل بسیار ضعیف است.

نتایج بالا 33٪ از شانس گرفتن کلیک را نشان می دهد که به یک سوم از ترافیک بالقوه به وب سایت شما تبدیل می شود. از دست دادن این فرصت و نمایش در صفحه دوم گوگل خیلی خوب نیست، چون 75٪ از مردم حتی به صفحه بعدی نتایج جستجو حرکت نمی کنند.

صفحه اول گوگل 95 درصد از ترافیک وب و صفحات بعدی 5٪ یا کمتر از آن دریافت می کنند. SEO درهای ترافیکی گوگل برای کسب و کار شما را باز می کنند. در این رابطه، در اینجا یازده راه برای افزایش رتبه بندی های گوگل آورده ایم:

1. ایجاد محتوای با کیفیت

محتوا یک ابزار مفید برای توجه مخاطبان شماست. محتوای معنی دار و مفید در نگه داشتن یک فرد در وب سایت شما است، که به عنوان زمان خاموش شناخته شده است مهم است. زمان خاموش ، میزان زمانی است که در وب سایت شما صرف می شود، که به طور قابل ملاحظه ای بر رتبه بندی شما تاثیر می گذارد.

در عین حال، محتوای تازه و با کیفیت بالا، یک نشانه است که نه تنها بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند بلکه آنها را میتواند به وب سایت شما بازگرداند. به این ترتیب، بازدیدکنندگان همچنان به وب سایت شما باز می گردند، که به شما ترافیک بیشتری می دهد.

منبع:

محتوای مفید بازدید کننده را تشویق می کند تا آن را در Chrome نشانه گذاری کند. گوگل کروم به عنوان محبوب ترین مرورگر با 45 درصد از سهم در بازار مرورگر اینترنت محسوب می شود. بنابراین، گرفتن بوکمارک در Chrome، رتبه بندی جستجوگر وبسایت شما را بهبود می بخشد. فراموش نکنید، 72 درصد از بازاریابان الکترونیکی، ایجاد محتوا را به عنوان موثر ترین راه میدانند.

 

2. اوریجینال بودن

علاوه بر حصول اطمینان از ارسال مطالب با کیفیت، ضروری است که عنصر اصالت را فراموش نکنید. SEO بر پایه فردیت استوار است. محتوای کپی یا  تکراری به رتبه بندی شما آسیب می رساند.در این زمینه، بازنویسی مقالات از منابع دیگر نیز برای جستجوگر سایت شما مضر است.

 

3. زمان بارگذاری صفحه خود را بهبود بخشید

یک وب سایت با بارگیری کند به صورتی دو طرفه  به ضرر شماست. اولا گوگل سرعت پایین را شناسایی می کند که باعث آسیب رساندن به رتبه بندی سایت شما می شود. در مرحله دوم، سرعت آهسته باعث کاهش میزان تبدیل مشتری می شود و میزان رها کردن وبسایت بالا میرود. فاکتور دوم به اولین مورد هم  ختم میشود، زیرا بازدیدکنندگان با وب سایت شما ارتباط برقرار نمی کنند و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجو را از دست می دهید.

سایت آمازون  برای زمان بارگذاری آهسته، سالانه 1،6 میلیارد دلار کسب درآمد را از دست می دهد. مطالعات همچنین نشان می دهد که 40 درصد از بازدیدکنندگان یک سایت اگر صفحه ای بیش از 3 ثانیه بارگیری اش طول بکشد ان را ترک می کنند.

شما می توانید با چک کردن زمان بارگذاری وب سایت خود، سرعت سایت خود را ارتقا دهید. بهینه سازی تصاویر یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به زمان است.

 

4. بهینه سازی تصاویر

تصاویر برای فریب دادن بیننده شما قرار می گیرند. جای تعجب نیست که تصاویر با صدای بلند تر از کلمات حرف میزنند. در حالی که استفاده از تصاویر با کیفیت بالا برای وب سایت شما یک قاعده کلی است، راه هایی برای بهینه سازی تصاویر و نیز بهبود زمان بارگذاری صفحه وجود دارد.

عواملی مانند اندازه فایل و فرمت نقش مهمی در ارتقا رتبه بندی ایفا می کنند. تصاویر بزرگ زمان زیادی را در بارگیری می گیرند، در نتیجه زمان بارگذاری صفحه را افزایش می دهد، و رتبه بندی جستجوی موتور شما را به خطر می اندازد. برای این منظور، تصاویر را برای بهینه سازی آنها فشرده یا تغییر اندازه دهید.
 

به اشتراک بگذارید