11 دستورالعمل برای افزایش میانگین بازدید کنندگان در سایت بخش دوم

آیا می خواهید میانگین زمانی را که کاربر در وب سایت شما می گذراند را افزایش دهید؟ مدت زمان کوتاه ماندن در سایت ، نرخbounce  شما را افزایش داده و تبدیل های شما را می کشد. در این مقاله ، 11 راه را برای افزایش متوسط ​​زمان ماندن بازدید کنندگان در وب سایت شما را عنوان خواهیم کرد.

 

 

 

 

7. ارائه ارتقاء محتوا

ارائه به روزرسانی به کاربران یک تکنیک محبوب است که توسط وبلاگ نویسان برتر و بازاریابان کسب و کار های آنلاین استفاده می شود. در اصل شما به کاربران این فرصت را می دهید که با انجام یک عمل مقداری پاداش دریافت کنند. این عمل می تواند هر چیزی باشد. می توانید از کاربران بخواهید تا فهرست پستی خود را ثبت نام کنند ، یک حساب کاربری رایگان ثبت کنند یا یک نظرسنجی را پر کنند. به روزرسانی های محتوا می توانند به طور موثر تعامل با کاربر را تقویت کنند ، کاربران قدیمی را برگردانند و همزمان نرخ تبدیل شما را افزایش دهند.

 

8. اضافه کردن نظر محتوای ارزشمند

از همان روزهای ابتدایی وبلاگ نویسی ، نظرات به نوعی استاندارد برای قضاوت درگیری کاربر تبدیل شده اند. نظرات همچنین آسانترین ابزار درگیر در هر وب سایت هستند. بیشتر سازندگان وب سایت ، نظرات داخلی را در سایت ارائه می دهند. سوال واقعی این است که چگونه افراد می توانند راجع به وب سایت خود نظر دهند؟ یک روش کارآمد این است که در مطالب خود از کاربران سؤال کنید. به سادگی نظر شخصی خود را اضافه کنید و از کاربران بپرسید که آنها چه فکر می کنند.

 

9. اضافه کردن داستان های موفقیت

مردم عاشق داستان هستند و حتی داستان های موفقیت را بیشتر از همه دوست دارند. داستان های موفقیت ، چه مال شما باشند و چه مال  کسی که از شما الهام می گیرد ، شانس ابتلا به همه گیری بسیار بیشتری دارند. دلیل آن ساده است ، همه ما دوست داریم ببینیم افراد دیگر در اهداف خود چگونه موفق شده اند. ما این داستان ها را الهام بخش ، انگیزشی می دانیم و احساس می کنیم مجبوریم این موارد را به اشتراک بگذاریم.

 

10. نشان دادن اعتبار

کاربران می خواهند بدانند که چرا باید به وب سایت شما اعتماد کنند. اضافه کردن عکس از افراد واقعی در صفحات وب باعث می شود که این امر بسیار قابل اعتماد تر به نظر برسد. بایگانی و توصیفات را در صفحات خود اضافه کنید. پیوند با پروفایل های اجتماعی شما همچنین می تواند به شما در ایجاد اعتبار و ایجاد نفوذ کمک کند. علائم اعتماد مانند علائم سایت ایمن ، رتبه بندی های BBB ، جوایز و گواهینامه ها را به وب سایت خود اضافه کنید. این اطمینان را به کاربران شما می دهد تا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند یا در وب سایت شما کار خود را انجام دهند.

 

11. هدف رها کردن کاربران

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، کاربران در نهایت قصد ترک وب سایت شما را دارند. اما این نباید پایان آن باشد. شما هنوز هم می توانید آخرین فرصت را در اختیار کاربران قرار دهید تا به مشترکین یا مشتریان آنلاین سایت تان تبدیل شوند. کافیست از فناوری Exit-Monster Opt OptinMonster استفاده کنید تا کاربران دقیقاً در هنگام ترک سایت شما هدف قرار دهند. می توانید از آن برای ارائه تخفیف ویژه استفاده کنید ، از آنها بخواهید که مشترک شوند یا به یک ویژگی جالب توجه که ممکن است از دست داده اند نگاهی بیندازند. به درستی هدف قرار دادن بازدیدکننده می تواند بازدیدکنندگان را افزایش داده و میزان بنوس سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

امیدواریم که این روش ها به شما کمک کنند تا بازدیدکنندگان را در صفحات خود طولانی تر نگه دارید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید