فهرست من از بهترین مجازی سازی سرور باید روی سرورهای فیزیکی متمرکز شود. مجازی سازی سرور یک "تغییر بازی" برای کسانی است که مدیریت می کنند. الان زمانی است که ما به شدت به مجازی سازی سرور نیاز داریم. متاسفانه ، شرکت های کمی وجود دارند که مجازی شده باشند. آنها هم حداکثر ۹۰ درصد مجازی شده اند. برای شرکت هایی که تعداد زیادی سرور خود را مجازی کرده اند ، آیا واقعا از تمام مزایای مجازی سازی بهره مند می شوند؟ چه شما تازه به جمع مجازی سازی ها پیوسته اید و چه هر روز از آن استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مزایای واقعی مجازی سازی را می دانید و قبل از اینکه همه این مزایا تحقق یابند ، از پای ننشینید. هر مزیت به شما این فرصت را می دهد که زندگی تان و شرکت را کارآمدتر کرده و هزینه محاسبات را کاهش دهید. حال اگر بخواهیم آن ها را فهرست کنیم ، باید به این سوال پاسخ دهیم : مزایای اصلی مجازی سازی سرور چیست؟

 

۱. تثبیت سرور

با تبدیل سرورهای فیزیکی به سرورهای مجازی و کاهش تعداد سرورهای فیزیکی ، شرکت شما صرفه جویی زیادی در هزینه های خنک کننده خواهد داشت. علاوه بر این ، شما قادر به کاهش مساحت دیتابیس خواهید بود که می تواند شامل هزینه های ژنراتور دیزلی ، هزینه های UPS ، هزینه های تعویض شبکه و فضای کف زمین باشد.

 

۲. توقف اتصال سرور

قبل از مجازی سازی سرور ، مدیران مجبور بودند تا سرورهایی را تحویل دهند که مطمئن باشند تقاضای کاربر را برآورده می کنند. با سرور مجازی ، هیچ دور اندیشی اضافی وجود ندارد و شما قادر خواهید بود هر دستگاه مجازی را به طور کامل اندازه بگیرید.

 

۳. با صرف وقت کم تر ، بیشتر کار کنید

با یک اقتصاد رو به عقب ، بخش های IT و مدیران مجبور به انجام کارها ی بیشتر در زمان بیشتری هستند. مجازی سازی سرور ، مدیران را کارآمدتر و چابک می سازد ، به ما این امکان را می دهد که در وقت کمتر شبیه قهرمانان بخش IT عمل کنیم.

 

۴. صرفه جویی در هزینه

نه تنها شرکت شما در سخت افزار سرور فیزیکی ، قدرت و خنک کردن سرورها که یکپارچه شده اند صرفه جویی می کند ، بلکه در زمانی که برای مدیریت سرور فیزیکی به کار می رود صرفه جویی خواهند کرد. کاربران نهایی سرور مجازی به خاطر اتلاف زمان کم تر و کار خیلی بیشتر راضی تر خواهند بود.

 

۵. انتقال سرور های مجازی

به راستی یکی از ویژگی های مجازی سازی سرور ، توانایی انتقال سرور مجازی است که از یک میزبان به میزبان دیگر بدون وقفه منتقل شود. Mware's Motion می تواند این کار را برای شما انجام دهد و آن ویژگی ، بقیه ویژگی ها چون زمانبندی منابع توزیع شده (DRS) و مدیریت توان توزیع (DPM) را ممکن می سازد.

 

۶. افزایش بهره وری

خصوصیاتی مانندMotion  انتقال ذخیره (svMotion) ، DRS و قابلیت دسترسی بالا (VMHA) همگی منجر به حرکت به سمت سرور مجازی شده و در حال اجرا بیش از همان سرورها که مستقیما بر روی سخت افزار فیزیکی اداره می شوند ، هستند.

 

۷. پشتیبان مبتنی بر تصویر و بازیابی

با برگشتن به عقب و بازسازی تمام سرور های مجازی ، می توانید به سرعت VMs را عقب بکشید و در صورت نیاز آن ها را کنار بگذارید. علاوه بر این ، حمایت از پشتیبان در سطح تصویر ، بهبود وضعیت را بسیار آسان تر می کند. حتی بیشتر ، تنها بلوک ها باید حمایت شوند و حمایت پشتیبان را می توان در اواسط روز به لطف فن آوری تصویر لحظه ای اسنپ شات انجام داد.

 

۸. آزمایشگاه های مجازی

با توانایی ایجاد یک آزمایشگاه مجازی (گروهی از vms ها در یک شبکه مجازی خصوصی) می توانید قلمرو و فعالیت ، تعویض ، دایرکتوری فعال و موارد خیلی بیشتر را تست کنید. پیش از این ، این کار برای سرورهای فیزیکی گران تمام می شد.

 

۹. بازیابی فاجعه ساده شده

به لطف سرور مجازی که سخت افزار ، مستقل است (متصل به یک سرور فیزیکی خاص) می توانید پشتیبان گیری های مبتنی بر تصویر را بر روی هر سخت افزار که قابلیت اجرای Sphere دارد ، بازیابی کنید. علاوه بر این ، ویژگی های نرم افزاری مانند مدیر بازیابی سایت (srm) آزمون و ارزیابی را در زمان وقوع حادثه خودکار می کنند.

 

۱۰. اجازه دهید به سمت کلود حرکت کنیم

با استفاده از سرورهای ما و قابل حمل بودن آن ها ، اکنون آماده ایم که آن ها را به یک شرکت میزبان کلود معرفی کنیم دقیقا وقتی که فن آوری به تکامل برسد و زمانی که با آن احساس راحتی می کنیم. این مزایا را نگه دارید و از این ها برای جهش پروژه خود استفاده کنید! همچنین توجه داشته باشید که انواع مختلفی از مجازی سازی مانند کاربرد ، دسکتاپ ، I/O ، ذخیره سازی و غیره وجود دارد.

به اشتراک بگذارید