نکات و ترفندهای مربوط به ساخت لینک پیشرفته

این مقاله به شما چند نکته و ترفند یاد می دهد که ما در طول سال ها تجربه کرده ایم. همه آن ها کاملا اختصاصی هستند و باید برای شما مفید باشند و مهم نیست که در چه صنعتی کار می کنید.

 

 

 

 

 

جستجوی لینک را با لیست ، سرعت بخشید

می گویند ما در صنعت باغبانی کار کردیم و می خواستیم وبلاگ های باغی را پیدا کنیم تا بتوانیم برخی از خدمات را انجام دهیم اولین تفکر ما ممکن است جستجو برای "وبلاگهای باغ" یا چیزهای مشابه با آن باشد. مطمئنا این نتایج خوب به شما می دهد ، اما برای بدست آوردن تعداد مناسبی وبلاگ ، باید تعداد زیادی از نتایج جستجو را کنکاش کنید و وبلاگ های زیادی را جستجو کنید. پس برای کمک به سرعت بخشیدن به کارها ، به جای آن "لیست وبلاگهای باغ" را جستجو کنید که نتیجه ای عالی به شما می دهد. در چند نتیجه ، فهرست های زیادی از بلاگ های باغ وجود دارد که قبلا توسط افراد دیگر جستجو شده اند. این نه تنها به شما کمک می کند تا بلاگ ها را سریع تر پیدا کنید ، بلکه به شما کمک می کند تا بلاگ های با کیفیت بهتر پیدا کنید چون این لیست مرتب شده است.

 

پیدا کردن وبلاگ نویسان با استفاده از روش Followerwonk

Followerwonk یک ابزار کوچک عالی است که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل های زیادی را در حساب های توییتر انجام دهید. این یک ابزار Moz است که به عنوان یک اشتراک جداگانه با هزینه کمتر از Moz Pro در دسترس است. یکی از ویژگی های Followerwonk به شما امکان می دهد بلاگ نویسان تأثیرگذار را خیلی سریع و به راحتی پیدا کنید. این گزینه Search bios است و می توانید با آن کلمات کلیدی را جستجو کنید. سپس می توانید این نتایج را به CSV صادر کنید که به شما می گوید کدام یک از این افراد وب سایت هایی را در کنار بیوگرافی خود دارند. اگر این کار را انجام دهند ، می توانید نگاهی بیندازید و ببینید که آیا آنها شخصیت خوبی هستند که همکاری با آنها را شروع کنید. در نهایت ، محتوای خود را تبلیغ کنید.

 

لینک بیشتری از infographics خود دریافت کنید

همانند بلاگ نویسی مهمان ، لینک های ورودی با استفاده از infographics در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. به طور کلی ، فرآیند برقراری ارتباط در اینجا همان فرآیند ساخت لینک مبتنی بر محتوا است ، اما یک گام اضافی در اینجا وجود دارد که شما می توانید چند لینک دیگر به دست آورید. این تکنیک مبتنی بر این واقعیت است که برخی افراد اینفوگرافیک شما را رویت می کنند ، اما پیوندی به شما نمی دهند. این در واقع کاملا متداول است ، بنابراین غالبا فرصتی برای شما وجود دارد که با این وب سایت ها تماس بگیرید و از آنها درخواست پیوند کنید. برای انجام این کار ، ما باید با گرفتن یک کپی از نام خانوادگی که در اینفوگرافیک شما بعنوان میزبان است شروع کنیم. توجه داشته باشید که ما می خواهیم نام واقعی jpg ، png و نه نام URL باشد. می توانیم با مراجعه به اینفوگرافیک ، با کلیک راست بر روی آن و انتخاب "آدرس URL کپی کنید" این کار را انجام دهیم. سپس باید سراغ Google تصاویر برویم و به دنبال نمادی باشیم که بر روی آن کلیک کنیم و در آن URL ای که کپی کرده ایم قرار دهیم. در گام بعدی بر روی جستجو بر اساس تصویر کلیک می کنیم و نتیجه مناسب خود را پیدا می کنیم.

* * این راهنمای مبتدی باید اصول و مبانی مورد نیاز شما را برای شروع یک برنامه پیوندی در اختیارتان قرار دهد ، اما ایجاد لینک یک زمینه بزرگ و متنوع با بسیاری از مکاتب فکری و عملی است. 

 

به اشتراک بگذارید